torsdag, september 19, 2013

Franske Knuder

Har jeg rig lejlighed til at øve mig på:


Jeg er igang med prikkerne over det berømte i og om ikke så længe kan jeg kaste mig over montering af julestrømpen.

Jeg er i broderihumør. I søndags var jeg til broderi workshop hos Hr Jørn fra Fru Zippe. Han fortalte og viste nye modeller frem. Jeg er meget begejstret for en alternativ adventskalender "Julefangst" og en festremse/bordløber fra Ellen Marie Rodil og nært beslægtet med Flora Stripe. Derudover et par lærerige timer i hyggeligt selskab. De

Tusind tak til Tanterne, der fejre jubilæet med en række gratis work shops. Jeg var heldig og vinde til Fru Zippe.

4 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Uha det ser godt ud!

christunte sagde ...

Tillykke med præmien!
strømpen ser virkelig godt ud. Jeg er stadig totalt falde-på-halen imponeret over alt det broderi!

Fuglemamma sagde ...

Et arvestykke! Lykke til på oppløpet.

Strikkeheksen sagde ...

Den bliver så fin, så fin :-) Kommer helt i julestemning ;-)