søndag, april 28, 2013

St Broderiferie

 Her er det en forlænget en af slagsen for lille E har skoldkopper, så vi snupper et par ekstra dage fordelt mellem forældrene og bedste. Barnet ganske upåvirket det meste af tiden og tuller bare rundt. Der er er bekendt mindre en 8 mdr til juledag, så jeg har kastet mig over mit julebroderi med entusiasme. De begyndende lyse aftener hjælper gevaldigt på at skelne de ca 50 nuancer af blåt, der indgår i projektet.


 
Når jeg engang bliver færdig, så er næste projekt allerede indkøbt. Flora stripe skal selvfølgelig ikke være alene i sofa, jeg snupper også en nr II. Må huske at eventuel ny sofa må udvælges, så puderne passer til.



De næste uger bliver hektiske, fruen skal undervise til kl 18 plus oprydning hele 3 af 8 arbejdsdage, ikke lige min kop the.

2 kommentarer:

christunte sagde ...

"Der er kun 8 mdr. til jul" "De ca. 50 blå nuancer"
Har jeg nævnt, at jeg bøjer mig i støvet?

Fuglemamma sagde ...

Jeg bøyer meg sammen med christunte! God bedring til lille E, og så kan jeg visst bare ønske deg lykke til med undervisningsbøren. Det er deilig når sånne store bolker er vel overstått i alle fall!