torsdag, oktober 04, 2012

Tør du? Flash din samling af hjemmestrikkede strømper

Fruen har strikket strømper siden 2004 afslører lidt blogarkæologi. Manden har hun datet endnu længere. Han overvejede, hvor mange hjemmestrikkede strømper han egt havde formentlig med den skumle bagtanke, at han ville have indflydelse på indeholdet af julestrømpen (2 par strømper/år, et til føs'da og et til jul pr ægteskabskontrakt).. Det førte til en finoptælling af lageret. Han regnede med omkring et dusin og bevis for flere strømper.


Hans - 19 par


Hendes - 23 1/2 par


Børnenes -




Var der nogen, der sagde dårligmor.dk ;-)

7 kommentarer:

christunte sagde ...

Fnis. Stakkels børn!
Jeg tror ikke, manden skulle snakke for meget. Han får vist ikke kolde tæer lige foreløbig....

Fuglemamma sagde ...

Imponerende. Jeg tror ikke jeg finner alt for mange hjemmestrikkede sokker her i huset faktisk. Dels fordi jeg har det med å plutselig trenge en gave og gi bort de som jeg strikker til meg selv, og dels fordi vi egentlig er ganske glade i kjøpe-ullsokker innerst på føttene. En mann som krever hjemmestrikkede sokker må være en bra mann.

Lena sagde ...

Min mand ville blive grøn af misundelse hvis han så den samling af sokker. Hi, hi, jeg tvivler på at børnene render rundt i bare tæer - trods alt!
Tror lige jeg skal tjekke egen beholdning i morgen...

Louise sagde ...

Jeg elsker bare det indlæg!
Ægteskabskontrakt ;)
Jeg elsker også hjemmestrikkede strømper. Har en del, men garn til endnu flere!

Susanne sagde ...

Tak :o) Lige hvad jeg trængte til, et godt grin! Tror ikke børnene tager skade endnu, meen de skal nok til at have et par stykker :o)
Kh
Susanne i Silkeborg

Karin Hørkilde sagde ...

Æhhhmmmm, jeg har lige optalt beholdningen af hjemmestrikkede sokker.......
41 par samt 10 par spiralsokker - og jeg synes stadigvæk, jeg mangler sokker!!!! Men jeg har da heldigvis en hel masse kg strømpegarn på lager, så jeg kan jo bare gå i krig;-)

Monstermønster sagde ...

Fantastisk bildeserie! Særlig det siste :)