søndag, oktober 14, 2012

Regnbuetråd

Servicemeddelelse: Regnbuetråd.
Jeg bruger King Tut 100% bomuldstråd til quiltning. Det er også fint til pyntstikninger og pyntesømme på maskinen. Brug nål str 90. Stort udvalg af både 500 og 2000 yard spoler findes hos Barnyarns i England. Jeg bruger mellem en og to spoler til et tæppe afhængig af størrelse og hvor tæt, jeg quilter. Til mit I Spy er brugt et eller andet sted mellem en kvart og en halv spole. Superior laver også andre slags regnbue tråd, det kender jeg dog ikke. Funkjogging (DK) har også et lille udvalg af et andet mærke og er billigere. Oveni har hun lækkert børnstof og alt i KAM trykknapper, det sidste et "behov", hvis du syr meget børnetøj.

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Total i orden tråd, knapper og stof, du henviser til!! Whau, det er bare flot. Jeg er vildt forelsket i stjernetrykknapperne :)
Der er også noget super lækkert jersey.
Kender du http://www.michas-stoffecke.de/ ?
Regnbuetråden kendte jeg slet ikke. Det må give et super flot resultat :)

(Jeg tror dit link til superior er forkert?)

Kh Louise

strikkeforsker sagde ...

Uha et farligt link til Micha's, det må jeg kigge nærmere på.