torsdag, maj 24, 2012

Hov der forsvandt næsten fire uger siden sidste indlæg. Årsagen er selvfølgelig hende her:
Hun trives, er to standardafvigelser større en gennemsnittet på alle mål. Skøn unge, der desværre mener, at dagen starter et sted mellem kl 4 og 5.30 om morgenen. Det sidste kan vi leve med, for der står far op. Men 4.00 er jo midt om natten. Jeg overvejer om ikke, der skal indkøbes mørklægningsstof i Stof2000 som supplement til vores mørklægningspersienner....

Når hun så tager en af dagens lure, hygger jeg mig på terrassen med Samlebånd til storesøster og min barselslast: dansk vand med hyldeblomstsaft. En køretur Odense-Helgenæs t/r giver en masse herlig strikketid, så der blev det meste af bullen strikket.


En stor del af min fritiden, mens bebs sover, tilbringes i kælderen med symaskinen af flere årsager:

1) Storesøster mangler tøj.
2) Der er ca 18 grader og skygge
3) Jeg er igang med at lave hemmelige sager, der ikke kan fremvises offentligt.

Mønster: Mini-Kreas empirekjole str 110/116
Stof: Liberty Sarah's Secret Garden 1,3 m
Hot or Not: Hot og perfekt til sommerens fester.

10 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Hvor er hun dejlig:-)

Lena sagde ...

Hun ser skøn ud, men kl. 4 om morgenen er altså liiiidt tidligt. Skøn kjole til storesøster.

Jette sagde ...

Flot kjole til DM og hvor ser hun sød ud, men det er godt nok tidligt at skal op, du må i Stof & Stil i en fart. Og glæder mig til at se Samlebånd. Hygge til jer.

christunte sagde ...

Jamen, hvor er hun dog bare skøn!
Dejligt, at du får syet og hygget dig, selv om jeg da også vil mene, at kl. 4 om morgenen er liiiiige tidligt nok.
Man kan da få lov at høre de første solsorte synge, om ikke andet!

Lin sagde ...

Saadan en lille herlig een tilgives alt, selv kl 4 om morgenen hihi.

Lin sagde ...

Ma jeg godt faa din mail????? Jeg har noget til dig.

Fuglemamma sagde ...

Nydelig lita tulle, nydelig sommerkjole!

Susanne sagde ...

Dejlig lillesøster i har fået :o) Kh
Susanne i Silkeborg

GrenDesign sagde ...

Bortset fra at kl 4 er tidligt ;-)' så lyder det som om barslen går lige så fint og roligt. Dejligt!
Samlebånd ser ud til at blive rigtig fin i de farver, du har valgt.

Strikkeheksen sagde ...

Hun er aldeles pragtfuld, men mørklægningsgardiner er vist en god ide :-)

Supersød kjole, du har syet og så er det jo dejligt at kunne tilbringe tiden et sted, hvor temperaturerne er normale ;-)