tirsdag, marts 20, 2012

Håndarbejdsmessen i Middelfart

Søndag morgen kl 9 var jeg sat i stævne foran indgangen af Kirsten. Manden og DM fortsatte til Fredericia, der lokker med en forrygende legepladser og svømmehal.

Mit indtryk var sådan lidt la-la, jo vist var der fine stand, men "Ihhhh, den må jeg sy/strikke/..." eller "det var er godt nok flot" var der meget langt imellem.

Højdepunkterne var

1) Fingerfärda- broderi både traditionelt og moderne. Helt klar messens bedste og mest inspirerende stand, der var også en kurv med noget farvestrålende hørgarn. Den er tilføjet som bogmærke i Safari.

2) Geilsk - Samlebånd til datteren, hvis første kommentar var: "NEEEEEJJ den skal være lyslilla, ikke mørkelilla.... " Nu har hun vist accepteret, at trøjen bliver strikket med striber af hindbær og blåbæris med chokoladefarvede kanter. De Geilsk damer smed om sig med kække kommentarer

3) Garniture i Middelfart - UHA godt den ikke er barnevognsafstand fra min matrikel. Manden ringede på det forkerte tidspunkt og med den helt forkerte information, så jeg sparede 600+ kr og Design.Club.dk's Venus kom ikke med hjem .... grrrrrrrr.

Tid til at strikke på fuglejakken, jeg er på pind 18 og igang med ombukningskanten nederst. Mange timers underholdning venter forude.

4 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Ja, Garniture er den skønneste butik og Dorthe hun er altid god for en snak om håndarbejde. Det er så hyggeligt at komme forbi dér :-)

Britt sagde ...

Det lyder da som om det rods alt var en fin udflug.
Den der fuglejakke glæder jeg mug til at se mere til.

Britt sagde ...

Christ - sikke da en gang stavebæ i sidste runde....satser på at du kan tyde det ;-)

christunte sagde ...

Men du må da en tur til Middelfart igen, så! (Heldigvis er der jo ikke så langt....)