søndag, januar 29, 2012

Januar Blues

Hvad er forskellen på "Patent" efter en strikkeaften?
1-2 cm hvis man måler nøjagtig efter.... Derfor ingen billeder.

Siden sidst:
Mit syværelse er indraget og indholdet spredet ud over 4 rum i kælderen. Håndværkerne har allerede muret væggen op og sat dør i. Utroligt hvad kombinationen af finanskrise og vinter kan gøre. Håndværkere kan starte med 3 dages varsel, de møder til tiden og rydder op efter sig! Mens murværket tørrer er DM allerede igang med at udtænke farverne på hendes nye domicil.

Fruen er blevet et år ældre og blev på dagen stemplet som "ung" erhvervsmæssigt. Det reddede helt klart dagen for svigermor og manden er i hård kamp om den mest kiksede fødselsdagsgave. Fødselaren var noget mopset....  Igår var det så tiden for gaven fra mig til mig: nederdeleworshop hos Karen Marie Dehn. Meget inspirerende og garderoben blev udvidet med en fiiiin nederdel med plads til maven. Billeder følger, når linningen er blevet overlocket på DMs nederdel.

9 kommentarer:

Louise sagde ...

Tillykke med dagen og alt det andet. Øv for kiksede fødselsdagsgaver - godt du selv er handlekraftig.

Mette G. sagde ...

Tillykke, tillykke - godt du så selv kunne klare den helt rigtige gave ;-)

Eva sagde ...

Tillykke med den overståede fødselsdag.

Merete sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Åh, jeg er så nysgerrig ... var den kiksede gave et viskestykke, en undulat eller måske en hue i akryl :-)

Lena sagde ...

Tillykke med dagen! Hi, hi - eller øv, øv. Godt du selv kan købe gaver! Glæder mig til at se nederdelen!

GrenDesign sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.
Et langt liv med en særdeles nøgtern (= uromantisk) ingeniør-mage har lært mig selv at købe blomster og de gaver jeg drømmer om.....han er som regel lykkelig for at jeg selv finder på og/eller giver ham et solidt vink med en vognstang....og jeg slipper for at være skuffet....ren win-win!

christunte sagde ...

Tillykke med fødselsdagen!
Den Patent lyder godt nok til at trække tænder ud..... Jeg håber, resultatet bliver rigtig godt.

Kristine sagde ...

Hej Strikkeforsker og læsere

Jeg er ved at samle interesserede til en yarn bombing event i en Odensebydel.

Hvis du er interesseret eller kender nogen der er så vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.

Mange hilsner
Kristine

(hus88 @ blangstedgaard.dk)

Kristine sagde ...

...Meget spændende blog du har her.
Det er nogle meget fine sager du kreerer. :-)