søndag, januar 01, 2012

Godt Nytår - Velkommen 2012

2011:
7,2 km garn strikket til færdige projekter i 2011

Tidligere observationer: 2010 var det 9,4 km.
Facts: Knap 25 % nedgang.

Bag de tal gemmer der sig historien om 2011.  Jeg er blevet håndarbejds bigamist eller nok nærmere håndarbejdsmuslim, 4 hobbyer er tilladt. Nemlig strik, syning/patchwork, madlavning og broderi. Engang i mellem bliver den ene skiftet ud med hækling, men kun fire er tilladt ad gangen.
Der var jo DMs julekalender,
En Maple Leaf Quilt
Og en Abalone som de tre største kreaprojekter. Alle var færdige i første halvår, hvor også min højtelskede Kitchen Aid flyttede ind.
Andet halvår bar præg af udlandsture og et stoooort søvnbehov pga babyproduktion. Jeg har været på farten godt 1 måned i årets sidste halvår.

2011 har været et turbulent år arbejdsmæssigt. Det startede som en halvkedelig, discount is med udløbsdatoen overskredet og sluttede som en sundae med chokoladesovs, hakkede nødder, krymmel og det berømte kirsebær.

2012 glæder jeg mig til.  Mit eneste nytårsforsæt er mindre spildtid foran computeren.
 

9 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Godt nytår Ulla og tillykke med baby i maven :-)
Det lyder da som om du har været meget produktiv i 2011.

Eva sagde ...

Godt nytår!

GrenDesign sagde ...

Godt nytår, Ulla!

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Rigtig godt nytår. Det bliver spændende med familieforøgelsen her i 2012!
Alle dine skønne projekter er inspirerende at se, og jeg kan takke dig for også at være blevet bidt af både symaskinedillen og broderiet! Glæder mig til at se, hvad 2012 bringer af spændende ting.

Jette sagde ...

Godt nytår og tak for det gamle, du har lavet så mange smukke ting i årets løb, og glæder mig til at se alle de nye projekter der kommer.

Lena sagde ...

Godt nytår!
Jeg glæder mig til at se hvad du finder på/laver i 2012:-)

christunte sagde ...

Rigtig godt nytår! Håber, vi også møder hinanden i 2012.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Godt nytår til dig også.

Synes, du har nået mange tidskrævende projekter på trods af kvatitetsnedgang ;o)

Inges uldprogram sagde ...

7,2 km det er sandelig en sjat, vil jeg mene.
Skal fru Strikkeforsker til storestrikke søndag i år??