søndag, november 13, 2011

Julebroderi along status 27 dage før deadline

Julen nærmer sig og dermed deadline på den lille julebroderialong her på kanalen. Det er vist tid til en status.

Lena - julekalender til J - FÆRDIG april 2011. 
Lone - snupper to stks. Den første er færdig - næste har deadline 30/ 11 2012
Linda - Oskar skal ikke snydes. Efer Annus Horribilis, så er den forståelig nok ikke klar.
Karen - julekalender til M. Godt på vej, men Lillebror stjæler vist kreatiden?
Anne -  brodere en gavesæk
Kirsten - er igang med årets juletræ
Ulla - julekalender til DM (Fææææærdi maj 2011).

Hvem foruden Lone og undertegnede er klar på en runde med deadline næste år?

Jeg er nødt til at udvide familiens beholdning af julestrømpe med endnu en til næste år doooooh.  For tiden er den her topkandidaten, men gode forslag er velkomne inden jeg vover mig ud i endnu et kamikazeprojekt a la DMs. Julestrømpen skal kunne holde resten af livet, så ingen nuttede motiver og fri for juleengle eller julemænd.

Status her:
1) Fuld tryk på arbejdet. Det er ikke kedeligt for tiden. Koster bare på fritidskontoen.
2) Håndarbejdsmæssigt stilstand. Strømper og glatstrik er godt. Patent ikke.
3) Stadig intet digitalkamera
4) Feeeeed weekend med fiberlogen i sidste weekend. Den kan man leve højt på længe.

Flasher lige den sidste måneds produktion, når jeg får fravristet billederne fra mandens kamera.

11 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Nå da da - endnu en julesok ;-) Stort tillykke med det! Og favoritsokken er da fantastisk.

Angelikas quilts and knits sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lena sagde ...

Jamen dog - så må man vist ønske stort tillykke med den kommende forøgelse af den kommende julesokindehaver. Skønt! Har moderen det godt og hvornår skal det være?

PS: Jeg skal ikke være med næste år:-)

Fuglemamma sagde ...

Så flott julesokk du har planlagt. Regner med at det må bli et riktig prakteksemplar som skal få den også. Gratulerer!

(Jeg har bittelitt lyst til å prøve meg på et julebroderi. Må tenke litt mer på det først...)

Lone sagde ...

Jeg synes også det lyder spændende og dejligt med endnu en julesok, og hvis det betyder hvad jeg (og vist også de andre) tror, så stort tillykke ;-D
Og så synes jeg, at det er fantastisk at få broderi selskab til næste år! Det har nemlig være rigtig dejligt, at have nogle at nogle fæller til et til tider noget uoverskueligt projekt!!! ;-) Glæder mig allerede

GrenDesign sagde ...

Stort tillykke med kommende julesok og julesokkejer!
Gad vide om spunken var med på Fanø? ;-))))

Jette sagde ...

Tillykke med det, og det er en meget smuk julesok, hvis du vælger den du linker til, og håber vi ses til sidste cafe, du skulle have været med i torsdags, mange skønne modeller.

Britt sagde ...

Jeg kunne godt være interesseret i at være med. Er der nogen regler for hvor kompliceret projektet skal være?

Linda sagde ...

Uha en fin julestrømpe! Og een til ved pejsen, jaja... familieforøgelse skal der til :o) Tillykke med det, glæder mig til at høre mere om terminsdato!

Og jo - jeg er da med på næste års broderi. overvejede i et splitsekund i eftermiddag om ikke jeg alligevel kunne nå det. Men - nej. Har lige brugt hele aftenen på at sortere 1½ papkasse. Jeg flytter bare kasserne fra den ene ende af stuen til den anden. Og så ned i kælderen. Og tilbage igen.

Kirsten sagde ...

:-)

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Stort tillykke med den ekstra julestrømpe ;o)

Man kan nu også komme temmelig langt med sokker og glatstrik...