lørdag, maj 07, 2011

ØV, ØV og mere ØV

Er skam i live mit job kræver bare lidt for megen tid pt og er iøvrigt kameraløs (hoooost har en avanceret mobiltelefon med kamera, hvis funktioner jeg kender ca 20 % af). Efter en forrygende påskeferie har de følgende uger budt på:

1) Hobbykursus i storstaden og rødvinssippen - AFLYST med 3 dages varsel
2) Londontur med DM og manden, AFLYST
3) Sommerhus AFLYST - der er ikke tid
4) Weekend delvist aflyst- forberedte undervisning og nåede en løbetur i landlige omgivelser
5) Fine billeder af strik, forårshave og kreakreationer. AFLYST - kameraet er fornærmet over et par stænk varm kaffe ramte det P*S
6) Hobbytid AFLYST - jeg forbereder undervisning

På den positive front, to nisser på kælk er broderet på julekalenderen og målet er tættere på.
så nåede jeg da frisøren og fik opfyldt min del af vores væddemål. Jeg har nu den nydeligste lektorlilla kant i nakken.

De sidste par dage har dog været mere positive. Torsdag store strikkeaften med Tanterne og Karen Klarbæk. Jeg er åbenbart igang med at samle havblik til et stort hæklet tæppe. Er jeg gået igang endsige fundet et mønster NÆH. Men jeg har da 16 nøgler havblik i forskellige farver på lager og en engelsk bog med opskrifter på hæklede lapper.

Nu er det lørdag aften kl 20. Manden er i London (igen-igen), DM snorker allerede efter en laaaang dag med bl.a. 5 timer i zoo så hun er træææææt. Det er tid til at brodere bluse og bukser på det sidste nisse.

7 kommentarer:

Anette sagde ...

God fornøjelse. Trods alt ;o/

Fuglemamma sagde ...

Det høres noen hakk for bratt ut, men jeg håper det smuler seg av snart og du får roligere dager. Det skal ikke være mer enn at det er verdt det i alle fall. Kos deg med nissene!

Jette sagde ...

Øv øv, og så er han bare i London uden jer...
Godt der ikke er så længe til sommerferie...
Synes nok jeg så du købte Havblik, det glæder jeg mig til at se, når du begynder på et tæppe, uh, jeg ville også så gerne..:o) Smukke er de jo.

hanne sagde ...

pas på dig :) Sært at sådan en lille telefon kan ha en brugsanvisning på størrelse med en telefonbog... Go fornøjelse med nissebukserne.

Lone sagde ...

Årh sidste nisse!!!!!! Jeg får stress og er selvfølgelig meget misundelig ;-) håber på snarest at kunne give en update på nisseskibet...
Synes det lyder som et stramt program du kører og håber at når undervisningen er færdig at du får lov at få lidt mere luft og måske en tur til London....

Lena sagde ...

ØV - hvor træls! Håber det bliver bedre fra nu af og at der bliver lidt tid til håndarbejde og andet godt.

Kirsten sagde ...

Aj - strengt, at du går glip af Kbh og London. Gemalen min er lige draget til Rotterdam - det kan jeg så godt undvære. Håber du hygger dig i nisseselskab :-)