fredag, april 08, 2011

Patent II

Hanne Falkenberg er det perfekte afstressede strikketøj til en travl, småforvirret person. Lige-ud-af-landevejen patentstrik, forårsglad farve og en ISO90200 certificeret opskrift. Jeg var på jagt efter citat "En cardigan i en diskret farve til kontoret". Her er så mit valg ud fra ovennævnte kriterie:


Ahhhhh fredag aften er min helt egen. DM sover og manden er til vinsmagning. Det bliver en date med julekalenderen, G&T og de Herre Lynley og MacCallum. God weekend

7 kommentarer:

Susses spindehjørne sagde ...

Diskret farve???? Men jeg er vild med den. Den cardigan vil garanteret lyse op på kontoret også på en grå dag.

Mette G. sagde ...

Skjøn farve :-) Og ja, Hanne Falkenberg kan bare det der med gode opskrifter. Er lige gået i gang med ZikZak og det er en fryd :-) Håber, at aftenen blev hyggelig.

Lea sagde ...

Skøn, skøn farve til en god dag på kontoret! God strikkefornøjelse til dig!

Fuglemamma sagde ...

En farge til å bli forelsket i! Gleder meg til å se det ferdige resultatet, og gjerne underveisbilder også.

Jette sagde ...

Det er en flot farve, og det hele skal jo ikke være diskret, den skal nok blive en til at flytte ind i.

Lena sagde ...

Det er en skøn farve - omend næppe så diskret.... Sådan en gang shetlandsuld kombineret med en Hanne Falkenberg-opskrift lyder skønt. Håber du nød din aften.

Inges uldprogram sagde ...

Alle tiders farvevalg. Hrmm måske jeg skal have en Patent version 2.