søndag, april 24, 2011

Julen varer lige til Påske

... I anledning af Påsken og 8 måneder til Juleaften kommer her en opdatering på fruens pt største tidsrøver, DMs julekalender. Den er nået ind mod de sidste pinefulde kilometer af et marathonløb. 35 km mærket er passeret og nu kører den på viljestyrken.


Jeg mangler 2 stk nisser på en kælk, en lille nissedreng mere, en hund, og 24 datoer samt assorteret sne. Den spiser størsteparten af min håndarbejdstid for tiden. Det kan nævnes at den lille høne midt på højre kant kan laves på en aften sammen med lidt sne.


Lena - julekalender til baby FÆRDIG april 2011. Men det lokkede ikke lillebror ud før tiden.
Lone - snupper to stks
Linda - Oskar skal ikke snydes
Karen - julekalender til M
Anne - velkommen til - brodere en gavesæk
Kirsten - er igang med årets juletræ
Ulla - julekalender til DM

Hvordan går det med resten ?

Status på Påsken: 1) Male badeværelse TJEK 2) samle DMs seng TJEK 3) afslapning i haven TJEK 4) Forelæsning tirsdag TJEK grrrrrr kostede lørdag aften/nat.

Nu er der to dage tilbage af ferien. Jeg har fået klippet en del stof, syet lidt og opdaget, at DM mangler sommerbukser og meget gerne vil have flere nederdele. Tror symaskinen skal arbejde om aftenen og resten af tiden tilbringes i haven


5 kommentarer:

christunte sagde ...

Flot arbejde! Det bliver jo et arvestykke!

Fuglemamma sagde ...

Heia, heia, heia! Lykke til med de siste kilometrene. Selv tror jeg nesten jeg heller ville ha løpt maraton enn å gå løs på et slikt prosjekt.

Lin sagde ...

Holy moses, ja som Christunte siger " det bliver jo et arvestykke". Sikke et arbejde. Flot bliver det.

Lena sagde ...

Oj, du er nået langt - den bliver så flot. Jeg hepper her på opløbsstrækningen.

Dorte sagde ...

Sjovt med julemotiver - de er nærmest forbudte udenfor december - men man bliver jo nødt til at sidde med sådan noget som dit broderi hele året, for at blive færdig - god fornøjelse !