fredag, oktober 01, 2010

For nu er det fredag og så skal vi rigtig

reflektere over undervisning og undervisningsevalueringer. Det er nok ikke noget, der der hører hjemme på nogens top ti listen over "En perfekt fredag aften". På min personlige liste rangere det dog en hel del højere end Vild med Dans, "Jeg vil gerne være kendt, men kan hverken synge/danse/udtrykke mig" og lign som licenskronerne spildes på.
Jeg kunne have været til fest med de unge, de kloge og de kongelige i Regionen, men sidder istedet hjemme foran den beskattede bærbare og arbejder. Manden har downloadet Civilization 5 sidste weekend, og siden da har han været beskæftiget efter DMs sengetid.

De sidste par uger har jeg næsten strikket monogamt på Abalone, der når en milepæl i aften. Jeg mangler kun at sy skuldersømmen sammen med maskesting, så skal der klippes i strik og samles masker op til ærmer.

Jeg begyndte 21. marts, men den har været på ferie sommeren over. Garnetpakken inkl opskrift koster en mindre formue, men omregnet til kr/time, så er det faktisk ganske rimeligt og det tegner til en vaskeægte klassiker i garderoben.
Næste uge tegner godt. Jeg skal på sykursus, til Annette D på Kulturmaskinen... Ugen efter daffer manden på konference... Og lige om lidt smutter jeg hen i sofaen og muntre mig med maskesting.

8 kommentarer:

christunte sagde ...

Flot, flot Abelone!
Ih - jeg havde tænkt mig at komme til Annette D, men har alligevel ikke fri, og skal iøvrigt en smut omkring Nordsjælland, så der ikke bliver tid til Odense. Øv!

Jette sagde ...

Den bliver bare så smuk din Abelone, og jeps, det bliver en go' uge, glæder mig til torsdag, har allerede se en masse billeder fra bogen rundt omkring, det tegner godt.

Mette G. sagde ...

De farver er altså SÅ smukke. Jeg gyser ved tanken om opklipning. OG du kan glæde dig til Annette D.

Lena sagde ...

Uhh, den bliver altså flot!
Ha' en god uge.
Jeg må vist nøjes med bogen...

lykkefanten sagde ...

Wauw! Hold da op, hvor bliver den smuk!!!

Hmm, kan nok ikke lige have tid til at smutte til Odense i næste uge, så jeg må hellere vente til AD kommer i Sommerfuglen... Men I må have en skøn aften med inspiration!

Inges uldprogram sagde ...

Jeg er FULDKOMMEN ENIG - licenskronerne spildes på alt mulig l...
Hmmmm sykursus, det lyder interesseant.

Kirsten sagde ...

Hvor bliver den smuk, den Abalone. Godt, at der er andet meningsfyldt at bruge tiden på end fjernsynet :-)
Ha' en god og kreativ uge - vi ses ikke på torsdag, jeg skal ud og lege (fagligt) med firmaet.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Din Abalone bliver altså bare SÅ flot ! Håber din uge blev lige præcis så spændende, som den lyder til

PS Tak for den fine titel i øvrigt ;o)