søndag, august 08, 2010

Sommerferie

er slut. Efter sidste års episode har jeg endnu mindre lyst til at flashe min kalender på www.

Atter i af den underlige tilstand af jetlag efter 18 timers hjemrejse fra USA.
DM væltede omkuld kl 19 efter at have opført sig som en 2 årig engel på turen hjem fra San Francisco. Manden smuttede ovenpå en halv time senere. Jeg har sovet 3 timer de sidste 42 timer, men endnu ikke klar til at sove. Manden og jeg har begge arbejdet, men i hver sin ende af ferien. For undertegnede har det været:

4 stater (NJ, PA, CA og CO)
3 tidszoner (østkyst, mountain, og pacific)
DM passer, familie tam-tam, rigtig ferie og så en konference

Der er besøgt garnbutikker, stofbutikker og meget andet. Jeg blev forkælet af min "Secret Santa" med en shoppetur. Underligt nok lykkedes det os ikke at overskride 3x 23 kg bagage. Der kunne enda have være 3-4 flasker vin mere i rygsækken.

Strikket er der også. Escher strømper og en vest til DM var færdige, inden jeg smuttede til Colorado. Billeder følger, når jeg har fundet opladeren til kameraet. I håndbagagen var garn, strikkepinde og Dan Simmons Hyperion. Tjaaa Hyperion vandt og strikkepindene blev forsømt i en uge.

I morgen starter hverdagen, der skal læses rapport inden frokost og cyklen punkterede på sidste arbejdsdag inden ferien suuuuk.


3 kommentarer:

christunte sagde ...

Det lyder ellers bare som en fed tur! Tænk, at I ikke engang havde fyldt kufferterne op.... (det var aldrig sket for mig!) Skal du bruge en garn-indkøbshjælp på næste USA-tur? ;-D
Håber, I kommer godt igang igen efter ferien.

Kirsten sagde ...

Velkommen hjem! Glæder mig til at høre om stof-shoppingen

Dorthe sagde ...

Velkommen hjem igen - spændt på at høre mere, når du er rigtig "landet".