fredag, juli 09, 2010

Værelse uden udsigt...

med mindre man kan kalde en anden bygning 2 m derfra en udsigt. Forskeren er til konference i Firenze, vidunderlig videnskab, fantastisk forskning, kanon kaffe og imponerende is... Firenze på denne årstid er ikke noget jeg vil anbefale, her er alt for mange (amerikanske) turister og temperaturen når ikke under 30 C. Lige nu holder jeg siesta på konferencecentret med en doppio cappucino.

Mac'en er med på langfart, så billeder må I undvære. Lidt strik bliver det til, på pindene er Karen Noes chemise i pink linea, hørgarn og 30 C er faktisk ganske udemærket. Garnbikse har jeg også spottet, men ingen indkøb. I går aftes var der (romantisk) solnedgang i Boboli haven, i aften skal vi udenfor på det nærliggende fort. I morgen har jeg en hel dag inden Cimber Air flyver tilbage mod CPH sent i morgen aften og DSB når Odense ud på de tidligere morgentimer. Jeg har opdaget det lokale marked, så mon ikke rygsækken vejer en hel del mere end på vej herned. Samtidig florerer der rygter om strejke på museerne i Italien, så måske morgendagen byder på arbejde i internetcafé.

5 kommentarer:

Ann sagde ...

Det lyder som en OK konference - bortset fra udsigten :-/
Her i Lund er der også over 30 C og temmelig trykkende......

Lena sagde ...

Det lyder - trrods varme og turister- ganske dejligt:-)
I øvrigt en vældig fin trøje til frk. DM i sidste post.
Go' sommer.

Louise sagde ...

Det lyder som en dejlig konference. Skønt med afveksling mellem arbejde og snusen rundt blandt garn, markeder m.m.

Jette sagde ...

Det lyder jo skønt, spændt på om du alligevel kommer hjem med noget garn, eller er det mest plastic de har?

Inges uldprogram sagde ...

Jamen det er jo godt med noget ordentlig videnskab, kan jeg tænke.
Herfra er meldingen 31 gr. og vindstille - jeg er gået inden døre :-)