søndag, juli 11, 2010

ØV

ØV missede 00:20 toget og sidder nu i Kastrup lufthavn, hvor jeg venter på posttoget kl 01:40
Strafffen for at lade "vores" ny rejsebureau booke min billet. Den er dyr, har en elendig tidsplan og så var hjemturen med et charterfly. Jeg haaaaader lavprisselskaber, elendig afgangstider, ingen benplads, overtrætte babyer og børn høje af sukker (hvor h... er det lige forældrene fodre dem med is efter normal sengetid?). Det virker billigt, men når alle omkostninger og spildtid tages i betragtning, så er det dyrere end normale selskaber.

Kl 4.30 burde jeg være hjemme igen og mon ikke DM vågner kl 6.30? Jeg glæder mig til at se hende igen.

4 kommentarer:

christunte sagde ...

Åh - stakkels dig. Håber, din egen seng gør rigtig godt, når du når så langt!

Kirsten sagde ...

Åh, for pokker. Håber at du får en god middagslur.

Kirsten sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Beate sagde ...

Åha - kender det bare så altfor godt- Håber alt gik godt og at du nu er i normal gænge igen.