tirsdag, maj 18, 2010

Vroooooooooooooooom

DM havde skoldkopper var en nem omgang og forbi til Kr Himmelfartsferien. Manden tager til USA med kort varsel, mens jeg er fungerende enlig mor med et 2 dages internat i kalenderen og 3 dages pinseferie. Imens forsøger jeg at få noget arbejde fra hånden. Kort sagt de sædvanlige kaotiske tilstande hersker i Casa Strikkeforsker. Bedste har lovet at komme til udsætning. Jeg må undvære den bløde seng, forrygende morgenmad her, men jeg får da det meste kursusprogrammet med. Så DM og jeg skal hygge hele pinsen, måske skal vi en tur i Zoo, på cykeltur, picnic på legepladsen eller bare hygge med puslespil derhjemme. Heldigvis tegner vejret til at blive godt.

Der er gang i symaskinen, patchwork, hæklenåle og også strikkepindene for tiden, endnu ikke så mange færdige resultater andet end:


Mønster: Granny Square Dish Cloth, fra en Lily /Sugar'n'Cream mønsterfolder
Garn: Sugar'n'Cream ombre tykt bomuld
Hæklenål: nr 4½.
Hot or Not: Ganske udemærket og brugbar, oveni er det afstressende og godt til bilturen

Næste gang forhåbentlig billeder af en færdig Tea Time og en opsamlingsrunde med igangværende projekter...

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Jamen, så er hæklede lapper jo et fint projekt når der er travlt med så meget andet. Har også sådan lyst til et hækleprojekt, men kan bare ikke finde på noget uden at skulle købe garn..:o)) God pinse.

Lena sagde ...

God pinse - et par dage alene med afkommet er heller ikke det værste man kan forestille sig. Fin grydelap.