torsdag, marts 11, 2010

Flipping Out II

Vandmasserne har trukket sig tilbage, nu afventer vi svaret på årsagen og sikkert på en anseelig regning suuuuk. Vandet er såmænd trængt op gennem dørtrinnet!

Jeg leder efter mit strikkemojo og satser på, at det dukker op til Påske. Indtil da får en cardigan til DM et par omgange i ny og næ. Starten på Abalone må vente til en aften (Påskeferien?), hvor jeg har koncentration nok til at slå 300+ masker op og ikke sno dem, når rundstrikningen begynder.'
I den forløbne uge har jeg muntret mig med sy forsiden af flipping out tæppet sammen ikke uden problemer. Det bliver som det bliver, for det overlever ikke en tur mere med opsprætteren. I weekenden skal der leges med bagsiden og mellemlaget.

9 kommentarer:

ulla sagde ...

Det er blevet rigtig flot!

Linda sagde ...

Dørtrinnet... så skal I passe på råd... siger vi af erfaring. Blev heldigvis dækket af ejerskiftefidusen.
Vildt tæppe, det havde jeg ikke lige forudset fra det sidste indlæg, at det ville ende sådan. Jeg må over og se det i rigtigt dagslys, det ser spændende ud!

Knittingbird sagde ...

Teppet er riktig lekkert. Hvem er det som skal ha det? DM? Det virker perfekt som sengeteppe på et lite jenterom. Det der med å sno maskene på rundpinne er bare så utrolig irriterende, så det kreves litt oppmerksomhet når man skal i gang med et sånt arbeid ja. Krysser fingrene for at regningen ikke blir for ille.

Strikkeheksen sagde ...

Der er jo rent forår over dit tæppe, man bliver helt glad af at se på det :-)

Uforudsete husudgifter er bare så irriterende, jeg kan aldrig lade være med at regne det om til, hvad jeg ellers ku´få for pengene, hvilket selvsagt også er MEGET dumt, men nogle laster skal man vel ha´;-) Håber I slipper billigt.

Håber, at strikke-iveren vil strømme til dig i påsken ;-)

christunte sagde ...

Dejligt tæppe. Herlige farver! Glæder mig til at se et billede af det i helt færdig tilstand.

Kirsten sagde ...

Herligt tæppe og superfedt link til designeren. Mååske den gamle symaskine skulle ha' lov at sy i andet end lidt strikkede ting.
Jeg krydser fingre for at I har en forsikring, der dækker skaden + forebyggelse af fremtidige skader.

Inges uldprogram sagde ...

Et flot flot tæppe (toppen foreløbig da). Og ja, man bliver nemlig i godt humør af sådan nogle fine stoffer :-)

Inges uldprogram sagde ...

Hej Ulla
Jeg vil MEGET gerne prøve din Little Gem. Faktisk har jeg haft den i tankerne længe, men hopper lidt frem og tilbage mellem den og Suzie, men måske skal jeg lige tøve lidt. Din mailadresse er væk fra mit system, men har du min? Så kunne du ikke lige sende et lille skriv, så måske vi kan mødes?

Jette sagde ...

Det er bare så sk... flotte farver det tæppe har.
Og glæder mig til at se starten på Abalone.