søndag, marts 07, 2010

Flipping Out

Tak for kommentarerne. Han er stadig syg og ynkelig... DM er heldigvis sjov og underholdende. Den kreative gulerod for at få ansøgningen færdig var, at jeg på min egofredag måtte starte på mit Flipping Out tæppe. Man kan ikke blive andet end i godt humør af at arbejde med så spraglede stoffer. Det flytte helt klart grænser for mine idé om, hvad der passer sammen.
Det går rimelig hurtigt, jeg er efter 4-5 timer klar til at samle firkanterne til blokke og sy dem sammen. på strikkefronten har jeg gang i en supersimpel cardigan i rib til DM. Hun mangler en til forårsgarderobe.

Fredag aften havde vi besøg af skadeservice, der pumpede vand ud af det fyldte kælderrum. I Heldigvis er 90% af vores ting opbevaret i plastkasser med låg. Så skaderne er heldigvis minimale.
Og så lige lidt fotodokumentation. Vi snupper en quiz:
Hvordan kom vandet ind i vores kælderrum uden afløb.?

9 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Sikken et orgie af herlige farver, kan sørme godt forstå, det går stærkt :-) Kan forestille mig, det er helt umuligt at stoppe igen :-)

Lena sagde ...

Lækre stoffer, sikke farver! Enig I at det kan være næsten umuligt at stoppe. Skønt med en ego-dag og godt at vandskaden ikke blev størrere. Pas-kan umuligt se hvor vandet kommer fra.

britt sagde ...

Fede stoffer med skønne forårsglade farver.
Vand....tja, der er da et vandrør med måler derovre langs bagvæggen. Utæt?
Dælme godt at det ikke gik være!
KH,
Britt

Efi sagde ...

Åh sikke dejlige skønne farve at lukke din blog op til, det færdige tæppe ser rigtig lækkert ud - det bliver da vist endnu en skøn quiltet sag fra din hånd. Vand - ja hvis det ikke kommer fra et sprunget rør inde i kælderen, må det jo være kommet ind gennem væggen - alt det smeltedende sne måske, godt skaden trods alt ikke blev større

Knittingbird sagde ...

Plastbokser er kjekt å ha, må være moralen her! Og de fargene dine må da kunne muntre opp den sureste sitron! Håper du får en god ny uke, og gratulerer så meget med dagen!

Mette sagde ...

Det er stærkt vanedannende at lege med farvestrålende lapper! Hver projekt er en ny leg. Glæder mig til at se det færdige resultat.

hanne sagde ...

skønt med en ny udfordring!!
jeg gætter på at bleerne sugede vandet ind, de er supersugende ikk'??

Jette sagde ...

Nej, bliver helt i sommerhumør af at se de flotte stoffer..:o))
Og vandet, det kan jo komme ind de mærkligste steder når sneen smelter, men vil da gerne vide hvor det kom fra.

Merete sagde ...

Skønne farver, lige til at blive i godt humør af. Vandet er nok kommet fra en stor snemand, som skulle gemmes i kælderen ;-)