søndag, februar 21, 2010

Ravelympics

De fleste har vist opdaget, at der er OL i Vancouver. Mit Ravelympics projekt er Bente Geils Sidelæns købt, da hun var på besøg på Kulturmaskinen først i februar.
Sidelæns er et godt TV strikketøj og moralbooster. Man kan virkelig se fremskridt på en aften. Et sødt og sjovt design til raske piger. OL er halvvejs og det er mit projekt også, så forhåbentlig bliver jeg færdig inden flammen slukkes?
På arbejdsfronten er det ansøgningssæson og der arbejdes hvert eneste ledige øjeblik, både når DM sover middagslur eller kommet i seng. Den 4. marts vender livet tilbage til normalen og d. 5. marts har jeg bevilliget mig selv en egodag. Indtil da er der dømt begrænset strik og tid til bloggen.

8 kommentarer:

Louise sagde ...

Ihhh den har jeg også lige lavet. Skønt strikketøj, for som du skriver, man kan se hurtige resultater!

Lena sagde ...

Hep, hep!

britt sagde ...

Ja, hep hep - både med Ravelympics projektet og med ansøgningerne.
:-) Britt

Kirsten sagde ...

Tak for sidst!
Jeg hepper også, mens jeg selv kæmper i WIP-disciplinen. Den blir sød, og jeg kan se at modtageren næsten ikke kan vente :-)

Lisbeth sagde ...

Hey - faldt lige over dit amybutler mønster. Jeg tror gerne jeg vil købe :) Vil du sende en mail: bethgaard.andersen@gmail.com

Jeg kan ikke lige se din mail adresse her - eller lige finde dig på ravelry.

Kh Lisbeth

Jette sagde ...

Ih, hvor bliver hun fin i Sidelæns, og lækkert med nemt strikketøj. Og pøj pøj med ansøgninger. Jeg smutter hen til Avisen igen..

Efi sagde ...

Har set den færig, det er en rigtig fin lille ting, og garnet skulle efter sigende være lækkert efter vask - men mon ikke vi hører lidt nærmere om det fra din travle kanal

Linda sagde ...

Hehe, så fandt jeg jo lige en smart ding ved google, marker som ulæst - så kan jeg huske at lægge en kommentar, kan jeg!
Livet er skønt derinde i sidesporet, ikke? Nogen herhjemme har også travlt med ansøgninger.... og det er så ikke mig. Til gengæld klarer jeg så alt det andet. Egodage burde egentlig stå på de der fraværssedler... eller er det dem de kalder omsorgsdage? Der står jo ikke hvem det er omsorg for ;o)