tirsdag, oktober 13, 2009

Efterårsplaner

Fruen har teknisk set efterårsferie. I virkeligheden bruges de første par dage i arbejdslejr. Jeg skal have lavet et foredrag, burde male badeværelse og tænke gardinplaner. De kreative planer for selve ferien:


Der mangler kun 5 4 3 2 1 ALL DONE
- plus alt det andet...

Seneste hit fra symaskinen:

Mønster: Onion 20017 str 92, tunika
Stof: Fleece, Stof 2000
Hot or Not: HOT, det tog "kun" en uge, at overtale DM til at få den på. Jeg har fundet en ide til fastelavnskostume. Hun skal være troldmand m/k.

6 kommentarer:

Gittemay sagde ...

Dine kreative planer ser/lyder absolut mest spændende :-)
Superflot tunika. Og meget spændende 'gulv-pynt'....glæder mig til at se mere :-)

KH Gittemay

Jette sagde ...

Hvor er hun bare sød i den tunika, underligt at hun ikke ville have den på. Det ser vildt flot ud dit quiltprojekt. Kan du have en fortsat god ferie, håber du får tid til at sysle lidt med det hele.

Efi sagde ...

De ser da vel nok smukke ud de blokke du har lavet. Små frøkner får da også tidligere og tidligere en selvstændig mening.

zeusstrik sagde ...

god ide, stik hende en pind og hun er Merlin om igen :) Men husk nu at lave kostumet i god tid, så du kan få hende i det , hihi.
vi ses vel forhåbentlig i november
knus
hanne

britt sagde ...

God ferie, Ulla! For mon ikke du når dertil også.. blokkene ser skønne ud - og det gør bettetøs også i den røde sag.
:-) Britt

Susan sagde ...

Hej Ulla.
Jeg er spændt på at se hvor langt du når på dit "tæppe".
Jeg har også lige fundet mit frem igen DET skal snart være færdigt...
Dejlig unge og det der med at bestemme det stopper så ikke igen, hvis det er nogen trøst.
Hilsen Susan
Der har skiftet blogadresse for nogen tid siden.
http://2pindeog1snor.blogspot.com/