torsdag, september 10, 2009

T-?

Poster: check endog på glittet papir
Forelæsning - check
Eksaminatorieøvelser - check
DM - check sover sødt ovenpå, man bliver træt af at jagte ænder nede i Munkemose ;-)
Adjunktpædagogikum - JABADABADU. Strikkeforsker - nu med licens til at undervise
Søvnunderskud: tjek - nøj hvor bliver man træt af at være fungerende enlig mor.
Strik - ikke en meter, jeg baldyre julestrømpe og har arbejdet på poster og forelæsninger

Efter en uge som enlig mor, så har jeg en plan: Længe oppe, Inspector Lynley, rødvin og strikketøj, mens jeg venter på manden. Så er det ham, der laver havregrød kl 6.15 og moi, der sover. MEN

LH3539 DELAYED
- heldigvis er flyet til Billund også forsinket.

- Måske jeg bare skulle smøre madpakker og gå tidligt i seng, og droppe rødvinen, hvis jeg skal til Billund ud på natten? Eller værre endnu, manden arriverer med første morgenfly efter jeg er taget på arbejde.
P*S - endnu en nat og morgen som enlig mor, mens manden overnatter i Frankfurt på Luftwaffes regning...

7 kommentarer:

Angelika sagde ...

Surt show, men du tager da bare revanche imorgen :-)

Fru Thorsted sagde ...

Man bliver nemlig ganske træt og søvnig af at være fungerende enlig! Men mon ikke du og DM har haft rigtig god mor-datter tid, nu når far har været på de vilde vover? ;-)

Kirsten sagde ...

Æv, æv, men nu er det fredag og han er snart hjemme?
Hvordan er sandsynligheden for at rødvin, søvnunderskud og længe oppe spiller??
Tillykke med pædagoikum og god konference i næste uge!

Jette sagde ...

Jamen det lyder da hårdt, men du tager jo snart selv afsted og kan nyde rødvin osv. mens han er alenefar...:o))

Strikkeheksen sagde ...

Det var ellers en god plan ...
Tillykke med pædagogikum og god konference - håber, der bliver lidt tid til rødvin o.a. ;-)

britt sagde ...

Ja, jeg spekulerede også over hvordan du ville få rødvin og længe oppe til at spille sammen....for mig hedder det en dobbelt kaffelatte, hvis jeg gerne vil være længe oppe....
Nu er du garanteret på vej til en omgang konference-dage med faglighed og nul familie-logistik. God tur!
:-) Britt

Lena sagde ...

Suk:-)
Glæder mig til at høre om revanche-dagene.