lørdag, juni 27, 2009

Lige nu

Som set flere steder:

Udenfor mit vindue er der… fuglekvidder og larmen fra naboens rugbrødsdrevne græsslåmaskine

Jeg tænker på… Hvor familien skal cykle hen på tur i morgen.

Jeg er taknemmelig for… at min mand yder sin del af arbejdet derhjemme

I køkkenet er der… tom jordbæremballage, et blåt flodehestestrækdyr og helt udsædvanligt er alle tingene i DMs køkkenskab ikke spredt ud over gulvet.

Jeg er klædt i… Vandreudstyr til varme himmelstrøg: shorts og soltop, bare fødder. Jeg er som taget ud af et 5 år gammelt North Face katalog.

Jeg laver… steriliserer sylteglas (DAMN jeg skulle have "lånt" en autoklave på arbejde.)

Jeg skal… koge jordbærsyltetøj og lege med DM

Jeg læser… Camilla Plum: Ælle Bælle Frikadelle for inspiration til næste uges menu

Jeg håber… Manden ikke tager lige så lang tid om at lave aftensmad som i torsdags, hvor han første gang brugte grillen.

Jeg hører… DM pludre og lyden af glas i kogende vand og nu røg "Toddler Dance & Sing" i CD afspilleren

Rundt om i huset… er DMs legetøj

En af mine yndlingsting er… min bærbare computer

I løbet af weekenden skal jeg nå... koge jordbærsyltetøj, bage gulerodsboller, klippe halshul i ænder og slappe af

Af billeder har jeg lyst til at dele... Detaljer fra et japansk tempel i Kyoto.

1 kommentar:

Linda sagde ...

Uhm, dejligt svalt billede! hvorfor har du vandrestøvler på mens du laver syltetøj???? skal de moses??