søndag, oktober 26, 2008

Overspringshandlinger

Egentlig sidder jeg og forbereder eksamen og spørgetime. Ind imellem muntre jeg på
Palin as President

USA's mest skræmmende kvinde. Vinder McCain er hun et hjerteanfald fra præsidentposten.
Farvel til Fri abort, naturbeskyttelse og rationalisme. Velkommen til våben, budweiser, kristne fundamentalister, kapitalister og alt det værste Amerika kan byde på.


P.S.
Miranda vs Arizona - arrestanter skal oplyses om deres rettigheder
Brown vs Board of Education - ophævelse af raceadskillelse i amerikanske skoler
Charlie Brown = Søren Brun
Joe Six-pack - Jørgen Jævnmand, Kalle Carlsberg,
Bridge to Nowhere = $$$$$ bro til øde område. Helt ligesom tunneler til en lille bygd på Færøerne

Hmmmmmmm man kunne næsten lave det samme med Pia som statsminister....

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Ja, det er simpelthen nervepirrende. Som det står nu, er "man" bare SÅ siker på, at det må blive en sejr for det gode (det bedste af to alternativer, i hvert fald)...men på dagen synes jeg, jeg fygter, at alt kan ske. :o(
Vi ryger jævnligt i Talentshowsfælden herhjemme (talenter, sangstemme, ikke danseben) og ser for tiden America's Got Talent, og hver gang vi så The Duttons, en kæmpefamilie, der optrådte sammen på bedste "amerikanske" vis, tænkte vi "ingen fri abort", "Gud er almægtig", konservatisme etc...ganske skræmmende.
Jeg vil lige begrave mig i dit link...

Anonym sagde ...

Holder du også af skrækfilm ;-)

May the best man win og det bliver rart når det er overstået.

Hilsen Kirsten