onsdag, august 06, 2008

Haves

Bunkevis af vasketøj

Massevis af nyerhvervelser - mest til DM og en hel del til moi.

Søvnunderskud. Klokken var 05 før DM og jeg sagde godnat. Satser seriøst på sengetid senest kl. 02. De siger det tager 1 døgn pr times tidsforskel...

Kamikazeprojekt - læs Ravelympics. Jeg har valgt ænder af Hanne Thorsen. Jaquardstrik på pind 3 i str 1-2 år. Nå men det gælder ikke om at vinde ;-)

Men den værste er nu: Konstruktion af skr. reeksamen, som led i universiteternes udsøgte service til studerende kan du gå til reeksamen hele 2 gange indenfor 2 mdr og endda tilmelde dig med kort varsel suuuuuuuuuuk


--- Vender tilbage med beretning, billeder og endda et færdigt projekt

4 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

Velkommen hjem, forsker!

Skal jeg have penge med næste gang vi ses?

anne sagde ...

Velkommen hjem. Børn og tidsforsekl er hæsligt, har stadigvæk fornemmelsen af vores Kinarejses hjemkomst i januar i kroppen. Pøj pøj siger jeg bare....

LindaMarsvin sagde ...

åh.... baileys i sutteflasken??
øv med eksamen, men er du ikke på barsel ;o)
ps velkommen hjem.
kh Linda

Jette sagde ...

Velkommen hjem igen, glæder mig til at se billeder af det hele.