søndag, juni 15, 2008

Baby Bobbi Bear

Søndag igen, igen og ugen, der er fløjet af sted. DM og jeg har i den forgangne uge:
1) Være på barselsbesøg
2) Set Sex & the City med mødregruppen hvorefter vi alle tog på Brasserie. Gruppen af besøgende, *alle* elsker at hade, nemlig nemlig 6 kvinder, 6 sovende/spisende/skrigende spædbørn og 6 store barnevogne. Ikke noget med at spytte i en latte i fire timer, næh dansk frokost og hvem kan sige nej til drømmekage med is til dessert - Det med at spise for to passer i hvert fald efter fødslen ;-)
Filmen: Er OK, men den er ikke en omgang Nora Malkeko og en babysitter værd. Så babybio er guld værd

3) Været på mit arbejde, da jeg havde reeksamen i et af mine fag. Så er det bare at rette opgaverne.
4) På strikkecafé, hvor DM charmerede alle
5) Slappet af'
6) Strikket halvdelen af mit hemmelig projekt og en bamse

Næste uge er knap så hektisk, men vi skal en tur forbi Jordemodercentret fordi OUH ¤%#/"%"% har fået smidt DM's blodprøver til PKU testen væk. De er endda taget før de begyndte at strejke.

Mønster: Baby Bobbi Bear, Blue Sky Alpacas
Garn: Organic Cotton, Oat ca. 150 g, en rest brun tvinni mohair firedobbelt til næse og øjne samt ca. 100 g polyesterfyld
Pinde: 5 mm
Hot or Not - se billedet

Nu er det vist tid til at lege med symaskinen og senere få bagt nogle "Chocolate Chip Cookies". Søndag er nu en dejlig dag.

13 kommentarer:

Linda sagde ...

whow den er stor! jeg troede det var sådan en 20-30 cms bamsefyr, men det er jo en ordentlig krammebamse, kan godt forstå lillepigen jubler!
kh Linda

Britta sagde ...

Se, det er en ordentlig bamse :-) Jeg er på jagt efter en skildpadde til Rasmus men har kun fundet sådan nogle små pusse nussede nogle...

Lækker tøs forøvrigt :-)

Vivian sagde ...

Dælle dulle mig, så er der dømt bamse! Den er skøn!

Pigebarnet ligeså - men der er jo en selvfølge ;-)

KH Vivian

Lena sagde ...

Skøn bamse - husk at tage et billede af bamse + baby om et halvt år :-)
Puha, det bringer dårlige minder frem det med PKU-testen. Andreas bonnede jo ud på den, så husk at få den taget igen!

Fru Thorsted sagde ...

Dejligt billede at DM... Nu med bamse!! :-)
Strikkecafé??? Hvor??

kh.
Marlene

Fru Thorsted sagde ...

Ulla, jeg er allerede på mailinglisten, men tak alligevel. Det var mere fordi, jeg var nysgerrig efter om "torsdags-møderne" på Badstuen var igang igen.
Marlene

grendesign sagde ...

Wow - den er dælme stor, den bamse - rigtig nuseputtestor. Jeg tilslutter mig det med billedet: tag et billede af hende sammen med bamsen til hun er 2 år - det er fantastisk at kigge på bagefter.
KH Britt

Bettina sagde ...

Hah, jeg tilslutter mig koret af de overraskede - har altid været af den opfattelse, at det var en nuttet, lille bamse...og så er den jo stor! :o) Men sød, dét har den nu altid været, så den er jo rigtig fin der ved DM's side. :o)
(og så skal jeg lige "stave" mig igennem "ovgkwhmw" som verifikation...ku' de ikk godt nøjes med 4-5 tegn? *s*)

strikkeforsker sagde ...

Det er nemlig en rigtig krammebamse - lige omkring 40 cm høj

Tak for tippet med billederne, det skal jeg prøve at huske.

@ Bettina - LOL det er en udfordring, Tina Chancestrikkers kodeord er meget bedre :-D

Inges uldprogram sagde ...

Hvor du altså har megen energi, man kan bare blive helt glad. Og så skulle jeg nok lige have været på strikkecafé, når DM herself møder op :-)

Jette sagde ...

Den bamse skal jeg nok ikke vise her, for så slipper jeg ikke for at lave den, men hvor er den bare en rigtig nuttet krammebamse...

Karen S sagde ...

Sej bamse! Altid sejt med legetøj mm der er større end barnet. Hun ser nu sød og dejlig ud også (som sædvanlig).
Det lyder til at have været en travl, men alligevel god uge.

Kh Karen S

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Der er vist da en der, der er i trivsel (og jeg tænker ikke på bamsen) - hvor er hun bare dejlig.

Godt, du er kommet i en god mødregruppe. Jeg har aldrig været den helt store tilhænger; har svært ved at se, hvorfor man skulle have en masse tilfælles "bare fordi", man har fået barn samtidig....

Herlig bamsefyr i øvrigt!

KH Tina