søndag, januar 20, 2008

Før og efter... nu bamsesko?

Jeg er en heldig (klog) kvinde, for jeg har nemlig giftet mig med en mand, der også mener, at opgaverne derhjemme skal fordeles ligeligt. Den der med "smart mor, der passer karrieren samt ordner husholdningen og indretter huset efter Feng-Shui " fra damebladene hopper jeg altså ikke på... De fire babysko var alle en tur i 40 C vaske, som opskriften anbefalede. Her er så beviset for, at vaskemaskinemonstret eksisterer og altid æder et ulige antal strømper og sko.

Den ene fik så lige en tur ved 60 C sammen med håndklæderne -uuuppppps men ingen grund til at fratage ham retten til vasketøjet af den grund ;-)
Den store får samme tur næste gang og så må vi se om det bliver en baby eller en bamse, der får nye sko. Personligt tror jeg mest på det sidste.
Søndag aften har manden Civilization date med online vennerne, jeg smider mig i sofaen og strikker på den norske trøje. Der er ikke mere end 30 rækker til bullen er færdig. Der skal råstrikkes det meste af aftenen.

1 kommentar:

Lena sagde ...

Ak ja. Det var da godt det kun var en babysko - de kan da reproduceres forholdsvist hurtigt. Ha' en hyggelig aften.