mandag, oktober 29, 2007

Lagersalg

Jeg *ville* have fingrene i dette års udgave af Interweave Knits Holiday. Da det ikke var meget dyrere i forsendelse at få et par ekstra numre så sælges de her efter først til mølle.
Klik på linket for at se billeder af alle projekter.

Sidste års udgave: Interweave Knits Holiday 2006(Udsolgt fra forlag) Pris 80 kr inkl. forsendelse (SOLGT).
Interweave Holiday 2007 (Udsolgt fra Forlaget) Pris 85 kr (SOLGT) - læs mere her.


Efter en seriøs garnbonanza i weekenden har jeg med hård hånd sorteret ud i garnkassen.

Cherry Tree Hill Supersock (100 % merino, superwash) i turkis. Det er et restparti og vejer ca. 240 g (ca. 8 oz). Pris: 140 kr inkl forsendelse (SOLGT).


Lorna's Lace Shepherd Sock. 80 % uld og 20 % nylon. (SOLGT)
Farven hedder "somerset", 2 fed i samme farveparti og ialt 100 g Pris 125 kr incl. forsendelse
Blue Sky Alpacas, Eyelet baby blanket. Nemt babytæppe til p 8. Pris 15 kr (SOLGT)


UDSOLGT - MANGE TAK
Det med småt: Prisen er inklusiv porto i Danmark og sendes som brev (på købers ansvar). Hvis du vil have det sendt som pakke eller anbefalet kan vi også finde ud af det. Levering kan også ske torsdag til strikkecafé på Badstuen.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Strikkeforsker

Jeg vil meget gerne købe Lornas Lace strømpegarn.

Mange hilsner
Kate, Kalvehave
baronblix@yahoo.dk

Tina sagde ...

Nuuujjj jeg kunne godt bruge opskriften på de strikkede pærer :D

Men jeg brugte desværre min ration af moneter, til garnudsalget.

Karen sagde ...

Hej strikkeforsker, kan jeg købe 2007- nummeret af det der blad? Eller har jeg mifrstået det? Hilsen Karen

Karen sagde ...

Hovsa, min adresse er sillekaren@gmail.com

Lone sagde ...

Hej - har du mod forventning ikke solgt de to "Holiday Gifts"-blade endnu, vil jeg meget gerne aftage dem.

Mvh. Lone, Fredericia
loneh@post9.tele.dk

strikkeforsker sagde ...

Alle IK Holiday er solgte, som tingene ser ud nu.

Anne sagde ...

:-(
Øv øv, jeg ville ellers også gerne ha' haft mine strikkefingre i de blade, Ulla...

Hvis du nu skulle "falde" over flere, så køber jeg gerne, vildt gerne!!
Mega-monster-super-duper-meget...

Og så vil jeg da egentlig gerne købe opskriften på babytæppet, har lovet Sophie at lave en barselsgave til en af hendes veninder, og sådan et tæppe ville være alletiders frikvartersstrik.

Kh Anne, der vil drømme om, at alle andre der har reserveret IK'erne, de afbestiller og jeg så kan købe ;-)