søndag, august 05, 2007

Howdy!

...... bøøøøøøøøøøøøøøøøhhhhh,
Der er skam stadig liv i mig, tiden er bare fløjet afsted, hverdagen kræver sit og så er jeg lige hjemvendt fra to uger i det Vilde Vesten. Første uge var konference i Rocky Mountains i embeds medfører, men dog med plads til to eftermiddags vandreture. Den første dag var vi på en improviseret 3 timers tur, der startede i næsten 4 kms højde og bød på en tur opad en bjergside 3-400 m højere oppe. Fantastisk udsigt, men hvis nogen skulle være i tvivl, er ovennævnte (tynd luft, sol og lavlandskrabbe) recepten på en gedign omgang højdesyge - jeg forstår nu hvorfor, det hedder "Projectile Vomiting".
Tirsdag var vi blevet aklimatiseret og nappede en 12 kms tur til en bjergsø. Her er udsigten fra turens mål en smuk bjergsø for foden af et vandfald.
Efter konference stødte McI til og vores 10 dages sommerferie begyndte med en Colorado Music Festival koncert, hvor aftenens solopianist, Simon Trpceski var i særklasse. Han kan iøvrigt opleves i Tivoli den 17 august (Hmmm det kan Bo Kaspers Orkester også... tough choice).
Resten af ferien bød på bl.a. bisoner, bjørne, bjerggeder, bjergsøer og Bearfoot (Mountain Colors) fortsættelse følger, når billederne er kommet over på computeren.

Strik????? Hmmmm for lidt. jeg har vel strikket lige godt 1/3 med MI's corsage og det er det eneste, det er blevet til de sidste 3 uger.

8 kommentarer:

Britta sagde ...

Jamen go' daw du! Jeg var så småt begyndt at spekulere på om du var blevet helt opslugt af guds eget land ;-)

Jeg syntes at luften var rigelig tynd i knap 1000 meters højde i Sverige, så føj hvor må det have været slemt helt der oppe! Men udsigten er det hele værd, eller hvad?

Godt at høre livstegn!

KH Britta

Jette sagde ...

Godt der er liv i dig endnu, og nyd du bare ferien og gem strikketøjet til det bliver hverdag igen, for det er da noget af en oplevelse du får dig der i USA...

Karin Hørkilde Jensen sagde ...

Kæreste Ulla.

Sikken en skøn bjergsø - det minder mig om vores ture til Norge. Jeg ELSKER sådan et landskab - hellere det og lidt kølig luft end sol og hedebølger osv. Nyd endelig ferien og det gode selskab!!

Kærlig hilsen Karin

Julia Zahle sagde ...

Skønt med et lille pip fra dig - dejligt sommeren går godt trods opkast i de højere luftlag.

Du er savnet i Caféen - jeg bliver bedt om at hilse hver gang jeg render ind i én. :-)
De vil alle sammen vide hvornår du kommer hjem. *G*

Efter tenen, har mange spurgt om det er DIG der har smittet mig - så bare så du ved det - du får al skyld! *G*

Kærlig hilsen Julia

Linda sagde ...

Ah, der var det, livstegnet... troede du sad indelukket i et lab uden lys og hastede eksperimenter igennem på lånt tid :o) en tynd og bleg quind kom tilbage....
Læste det lige som McIs corsage... møhhh??
kh Linda

britt sagde ...

Dejligt med livstegn. Lyder som en skøn tur - jeg eeeeelsker den slags bjergscenerier!
KH Britt

Inges uldprogram sagde ...

Neeejj det ville altså også lige være noget for mig alt det bjerghalløj.
En hilsen fra Inge

Dorte sagde ...

åj, hvor ser der absolut vidunderligt ud !!

Kh Dorte