mandag, januar 22, 2007

Gentag efter mig "nej" /"No"

Vi tilbragte weekenden hos svigerforældrene med at fejre triple fødselsdag mm. Med hjem kom foruden 7 store kasser med porcelæn og glas som planlagt også følgende:
  • 9 nøgler alpakka/acryl superbulky til 8-10 mm pinde
  • et sæt plastik ropinde str 10 mm
  • to stykker papir med noter og mønsterskitse
Det begyndte med svigermor og "I bought this expensive yarn and pattern for a sweater, but I really cannot figure out how to knit and DH is complaining about me not using this expensive yarn. I was thinking about if you....."

*hukommelsestab vedrørende de næste få sekunder af mit liv*

10 s senere havde jeg tilsyneladende indvilliget i at strikke en vest til svigermor OG selv designe mønstret. Hvordan gik det lige til???

GO COLTS!!!!

7 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Det er vi nok mange, der har prøvet. Skynd dig at få den strikket.

Jeg er blevet langt bedre til at sige nej - men slet ikke god nok :-(

Hilsen
Mette G.

britt sagde ...

UPS - og så på pind 10 - hæsligt! (selvom det da så går noget hurtigere).
Du må direkte ind på drops eller anden opskriftssamling og finde en vest. Og så få den sag ud af dit sytem....
....og så overveje hvordan du undgår at lave den næste strikting til hende......
ufffff- tricky!
KH Britt

Linda sagde ...

bopbop...what to do....når du nu er færdig med vesten (I have faith in you!) kan du så ikke hinte at du skal bruge al efterfølgende strikketid til noget blødt og sødt og småt ;o)
kh Linda
som gerne vil vide hvad kagome er???

zeusstrik sagde ...

jeg kender godt de der øjeblikke med pludselig opstået sindssyge, hvad man dog kan rode sig ud i... god fornøjelse""

kh hanne

Helle Holst sagde ...

Ak ja 2 sekunders uopmærksomhed og så sidder man i saksen. Men du skal se - den er hurtigt strikket; Det er så også den eneste fordel jeg umiddelbart kan se ved pind 10.
Anyway - rigtig go´ fornøjelse:o)

Kh. Helle

Karen S sagde ...

ahhhh... ren og skær lystbetonet arbejde... eller noget! Jeg tænker på dig og håber at gode vibrationer fra dine medstrikkere bringer dig helskindet (og hel-sindet!) igennem.

Kh Karen S

Dorte sagde ...

Du er en af hverdagens helte !!

Håber svigermor sætter STOR pris på din indsats.

kh Dorte