onsdag, oktober 11, 2006

Som lovet

Til ære for Susanne:

orchid med hovedløs model. Hmmm ærmerne vinder ved nærmere bekendtskab, de er ikke i vejen og opsuger heller ikke kaffe og colapletter, praktisch.

Til ære for Mette, der ville se noget fra rokken kommer ikke spelsau, men havrefarvet bomuld af den økologiske og naturfarvede slags. Det er de seneste måneders produktion. Der spindes "long draw" og tyndt, meget tyndt.

2 trådet ligger omkring p 2, måske 2.5 mm, så der skal lige spindes en spole mere til 3 trådet. Inden der skal tvindes, skal jeg have lokaliseret min 4. turbo-spole et eller andet sted.... Hvad garnet skal blive til skifter som vinden blæser, kunne blive æremedlem hos de radikale ;-).

Så var der også en, der ville vide noget om festen på lørdag. Vel, vi har lokaler, bestemt menuen, der er ingen orkaner i Atlanten, gæsterne har også meldt sig til (minus den obligatoriske "Vi kan ikke finde barnepige.....", sorry drinkers only ;-) ) og gaver kommer dryppende (de har sørme et effektive "wedding registry" system herover..).

Der er styr på det hele har jeg bildt mig selv ind, i hvert faldt indtil torsdag eftermiddag, hvor jeg tager fri. Der er så 48 timer til at lave damage control. Forinden er der lige en dødline på arbejde, der skal overståes og et stort søvnunderskud, der skal reduceres... Vender tilbage til blogosfæren, når det hele er overstået og forældrene sat på et fly hjem til DK.

16 kommentarer:

Britta sagde ...

Den ser skide godt ud på dig :-)

Hvad blev der egentlig af den der korsageting du ville lave? Jeg venter stadig i spænding!!

Håber I får en rigtig dejlig dag på lørdag.

Knus Britta

Jette sagde ...

Det ser spændende ud-dit bomuldsgarn- glæder mig til at se slutproduktet. Håber i får en på alle måder lykkelig og uforglemmelig lørdag

Susanne sagde ...

Du ser forrygende ud i orkideen !! Hmmm - den må vist også på ønskelisten over projekte :o) Håber at den næste uges tid forløber godt og "smertefrit". Rigtig god fest og så vil jeg glæde mig til at se bruden i alt udstyret... Et stort tillykke fra Silkeborg. Kærlige tanker fra Susanne

britt sagde ...

Wuaw - wuauw - wuauw!! Orchid er blændende god på dig!! Fantastisk, Ulla!!
Og jeg ønsker for dig og gemalen at I må få en fantastisk dag! Det er en STOR dag!
Stort knus,
Britt

Ditte sagde ...

Håber at I får en fantastisk dag. Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke, samt alt godt i fremtiden.
Kh. Ditte

Mette G. sagde ...

Den er da blevet super, superflot.

Rigtig god fornøjelse på lørdag.

Hilsen
Mette G.

Linda sagde ...

Den sidder da fabelagtigt! God farve!
Rigtig god fornøjelse med brylluppet, må det blive en uforglemmelig dag på den gode måde ;o)
kh Linda

faxfraenspelsau sagde ...

Hej Ulla

Tak for kigget på rokken. Det ser spændende ud. Jeg har endnu ikke prøvet at spinde bomuld.

Håber I får en fantastisk dag på lørdag.

Kh. Mette

Sanne B. sagde ...

Thats it!! Sådan én vil jeg også ha´. Håber den kommer til at sidde lige så godt på mig som på forskeren her self. For pokker I ser godt ud sammen.
Rigtig god fest - nyd nu dagen og hinanden. Glæder mig til at læse et fyldigt referat og se dejlige billeder ;-)
kh
Sanne B.

Helle Holst sagde ...

Rigtig god fornøjelse med festen!
Jeg håber at I begge må få en uforglemmelig dag og husk nu - Vi vil se billeder:o)

Orchid er skøn!!
Kh. Helle

Marie-Louise sagde ...

Super lækker Orkide, Ulla. Trekvartlange ærmer er det bedste jeg ved, derfor er jeg meget fristet af at strikke den smukke bluse. Held og lykke med den forestående begivenhed- et fantastisk minde at lægge til sin livshistorie:-)
Knus
Marie-Louise

Anne sagde ...

Halløj! Det var s** lige smuttet hen over hovedet på hende her, at det var nu det var nu!
Håber i får den skønneste dag på lørdag, med alt det i ønsker jeg for jeres bryllupsdag, kæmpe tillykke og mange tanker herfra :-)

Og så er du da bare for flot i din Isager-orkidé, men snup lige hovedet med næste gang ;-)

Karin Hørkilde Jensen sagde ...

Kæreste Ulla.

Du og gemalen ønskes en helt uforglemmelig dag på lørdag her fra Esbjerg. Nyd den i fulde drag - den er ovre, før man ved af det!! Og al mulig held og lykke fremover.

Kærlig hilsen Karin

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

kan i nu have en afslappet dag på lørdag......og et for tidligt tillykke med brylluppet!

flot orchid, der sidder perfekt på dig!

malle

kirstens strik sagde ...

Hjertelig Tillykke med jeres bryllup i morgen:-)
Håber at I får en vidunderlig og uforglemmelig dag, og alt godt fremover.

Knus Kirsten

Marianne sagde ...

Kære brud og brudgom.
Stort tillykke med Jeres bryllup i dag!:-)
Håber I får en fantastisk fest, som I vil glæde Jer over i mange år frem!!
Knus fra Marianne