onsdag, november 01, 2006

Oh la la

Jeg er nemlig endelig kommet igang med at strikke med Art Yarns Regal silk. Det er superblødt, lunt og har silkens vidunderlige glans, kort sagt, jeg er i den syvende strikkehimmel (og allerede afhængig). Dette skønne projekt har boblet på "Vil gerne, ment intet garn" siden jeg først spottede modelen for laaaang tid siden, en strikket korsettop er nemlig tilpas skør til mig. Designeren er Annie Modesitt, en strikke heretiker, det senest nr of Interweave knits har iøvrigt en artikel om hende. Mønstret kan købes her, passer mange forskellige typer og findes i rigtig mange størrelser. Senere røg den efter en skattejagt på "Har garn - hvornår får jeg tid?". Først nu har jeg tid til at nyyyyyyyde dette skønne projekt.

Mht til billeder læs kommentarerne her. Man kan kun give en mand, der forærer en silkegarn ret, ikke. Ikke mere tid til at blogge, jeg skal strikke :-)

I am in Heaven, Art Yarns regal silk is pure luxury and a pleasure to knit with. My latest project is the corset tank top from Annie Modesitt, you can read more about her on here or in the latest issue if IK. It has been a POM ever since I saw the pattern the first time long time ago. DH arranged a surprise treasure hunt this summer and the price was 5 skeins of luscious Art Yarns Regal Silk. Finally, I have time to enjoy knitting with this yummy, yummy yarn.

5 kommentarer:

britt sagde ...

Det ser fantastisk ud! Sikke farver!! Og rart at høre at silke kan være en fornøjelse at strikke med.
KH Britt

Karen S sagde ...

Synes selv at silke kan være noget forfærdeligt stads at strikke med - men det har sikkert også noget med kvaliteten at gøre... Dit bliver i hvert fald flot.
Fortsat god fornøjelse

Britta sagde ...

ENDELIG!!!!

Jeg var begyndt at tro at du havde droppet den! Hold da op hvor er det garn flot - og det lyder rigtig lækkert. Må nok hellere komme et smut forbi og mærke ;-)

Knus Britta

strikkeforsker sagde ...

Takker, normalt hader jeg at strikke med silke og andet uelstastisk garn, men det her er for lækkert.
Britta, du kigger bare forbi, der serveres varm cacao med marshmallows ;-)

TinaMAndersen sagde ...

Det projekt bliver spændende at følge.
Jeg har nemlig haft opskriften liggende her det sidste halve års tid, men har ikke fået taget mig sammen til at finde noget garn der passer.
Det ser lækkert ud!