torsdag, september 07, 2006

Så slagter vi sparegrisen...

Der er en nye amimono kollektion på gaden!
Jeg er især vild med anemone og waterlilly Men waterlilly er vist ikke til os fra den bredrøvede jydske landrace, der sparede jeg da sikkert 600 kr. Og Buttercup fra sidst er stadig skøn, men 1040 dyre danske kroner kræver vist lønforhøjelse. Nå men jeg må hellere få orchid strikket færdig og fundet en måde at tjene flere penge på, måske man skulle skrive en fondsansøgning.... hmmm kan jeg snige garnudgifter ind under "drift" på budgettet? :-)
Kim Hargreaves har også fundet på nyt, alle sprudler af ideer og jeg mangler stadig at lave 5 slides til mit foredrag. Jo mere jeg arbejder foran computeren, dets flere garnfristelser finder jeg på nettet.

One of my favourite designers, Helga Isager has just released her new collection for the Fall.

3 kommentarer:

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

jeg synes også, at helga's nyeste modeller er ret seje.....men der er også daffodil fra den tidligere...den skal jeg vist lige have kig på under DK turen.....

Linda sagde ...

He, jeg læste det først som bedrøvede, undrede mig lidt for sådan ser jeg bestemt ikke dig ;oD
Ja, det er stygt at være on-line mens man laver slides, overspringshandlinger er ikke til at undgå
kh Linda

Helle Holst sagde ...

Tak for tippet Ulla.
Helgas nye kollektion var helt gået forbi min snude - det er den ikke længere:o)
Det ser godt ud - også hos Hargreaves men der skal vist tyndes lidt ud i kurven først.

Kh. Helle