mandag, juli 17, 2006

Varmdøden....

Det er 100 F (35 C) udenfor
Universitetets kraftværk brød ned i weekenden og kører på 2/3 kraft.
Derfor er Air conditioning begrænset
Mit kontor er mindst 28 C
Min hjerne er overophedet
Hjemme nydes root beer floats og Thai ice tea i spandevis
og spindes bomuld
Mens alle naturkanalerne ondt viser film om dyrelivet i Alaska og på Antarktis.

--- og jeg burde lave konference poster ;-)

Yuck, it's 100 F outside
The poweplant on campus is at 2/3 power after a power outage this weekend
My office is at least 80 F
My brain is overheated
At night, enjoying root beer floats and Thai ice tea at home
and Spinning cotton
While the evil Nature and Discovery Channels are all about Animal life in Alaska and the Arctic.
--- and I should actually be working on my poster, not blogging ;-)

3 kommentarer:

kirstens strik sagde ...

Pyha, din stakkel. Kan godt forstå at man næsten ikke kan fungere i sådan en hede. Utroligt at du kan spinde i den varme, selv om det er bomuld. Totterne må da klistre fast til fingrene?

Varme hilsener fra Kirsten

Elisabeth sagde ...

*hehe* så skulle du være her hos mig... jeg er snot-hamrende forkølet, må ikke gå udenfor og der er 35 graders varme i lejligheden, med alle vinduer åbne >.< godt køleskabet virker, og der er store vanddunke i det :D

kh Elisabeth

Tina sagde ...

Pu-ha en varme......her i lille Dk er her også rigeligt varmt....!!

Skal vi ikke snart se et billede af den bomuld??!

KH Tina