lørdag, juni 03, 2006

Knitting on the Road

Er en glimragende strikkebog af Nancy Bush, en række gode opskrifter på strømper. Projekter til mange timers underholdning med 100 g garn, kort sagt det perfekte rejsestrikketøj. Noget jeg for brug for de næste par ugers rundfart i Danmark. Flere strikkeaftaler som jeg glææææææder mig til og så en skummel plan om et par dage langt væk fra internet, email og andet forstyrrende i sommerhus alene med arbejde, strikketøj og ten.
Garnshopping selvfølgelig, men hvad er egentlig PIN-koden til mit dankort?????
Rygsækken er ladet med den uendelige cardigan, garn til clapotis og så et hemmeligt projekt til kæresten, der læser bloggen og kender det danske ord for dem der på billedet ;-)

Data: Conwy, fra Knitting on the Road, Nancy Bush.
Garn: 80 g Lorna's Laces sherpherd sock, Denim (2/3 af 2 fed)
Pinde 2.25 mm, valnøddetræ, Golding (nye favoritter).

Om Den amerikanske Ambassade vil er jeg tilbage 18 juni :-)
Og så fortrænger jeg lige eftermiddagens konversation med chefen, der indså, jeg var i Europa på en fleksible flybillet... Jamen, så kunne du jo prøve at emaile XXX om du må komme på besøg, hvis dit visum nu er hurtigt færdigt. Vi "ses" og ses, nogle om kort tid, andre lidt længere og på bloggen på et eller andet tidspunkt.

is something I will be doing for the next two weeks. I am off to Denmark for two weeks work, vacation and visa renewal. The only recent finished object, technically objects, is a pair of conwy socks from Knitting on the Road. I used Lorna's laces in Denim. I am bringing the neverending cardigan along with yarn for a clapotis and a secret project. I will return on June 18th, unless my visa is delayed or travel plans changed.

7 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Hej Ulla!

God tur - skulle du komme omkring Himmerland og mangle selskab, må du endelig sige til.

Hilsen
Mette G.

britt sagde ...

De er bare for fede de sokker - jeg elsker lange skafter. Den bog må jeg vist nærstudere.
De der dage i sommerhus lyder som ren lise for sjælen - skønt!
Og så glææææææder jeg mig til om ikke så længe - tager du valdnøddepindene med?
KH,
Britt

Susanne sagde ...

Rigtig god tur - håber at du når alt det sjove og afslappende på rejsen !! Kh Susanne

strikkeforsker sagde ...

Mette, tak for tilbuddet.
Britt Valnødde pindene, måske kan ikke huske om de er pakket....

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

ulla,

rigtig god tur til dk.....

måske du skulle se at få dit green card ....så er alt så meget lettere!

happy garn-indkøb i dk!
malle

ps ...jeg synes dine sokker er super flotte.....elsker selv sokker med langt skaft!

Marie-Louise sagde ...

uhm, nogle lækre sokker,dem har jeg også kigget på længe. Glæder mig til at møde dig på tirsdag:-)
Kh.
Marie-Louise

zeusstrik sagde ...

Uha Ulla er du sikker på de lukker dig ind igen??? Ellers kan du sikkert få nogle gode anbefalinger hos dine garn og fiber-pushere*lol*
Velkommen til dk, må din tur blive afslappende, trods arbejdet, og må dit dankort gløde i de danske garnbutikker:)))

kh hanne
ps fede sokker... Den bog må i kurven.. hmmm det bliver vist mit dankort der kommer til at lyse i natten...