fredag, oktober 07, 2005

Sssssshh her arbejdes

Jep, ny ribjakke er et hit. Det med at petroleumsblåt (teal) er en af årets modefarver, har jeg først lige indset. Jeg kan bare godt lide farven. Hmmmm, bedre sent end aldrig i min amerikanske jeans, t-shirt og Teva verden.
Lige for tiden er det hverken strikke eller forsker, det bliver til, desværre. Vrrrrææææææææææææl webstrikkerne er til strikkefestival og her sidder jeg. De sidste ugers tid har været helliget videnskabelig engelsk stil, aka forskningsprojektbeskrivelse... og det er ikke over endnu SUK. Det positive, med en 14 timers arbejdsdag 7 dage om ugen, bruger man ikke penge. Et beskrivende stemningsbillede, den blærbare og så et par færdigstrikkede strømper. Strømper er pt det eneste jeg orker at strikke, det bliver lige til et par omgange i tænkepauserne. Så ingen kreative projekter herfra lige nu, det næste bliver nok et par felter GAAA.

Garnet er Lorna's laces , feeedt sokkegarn. Nederst i højre hjørne anes et af de eftertragtede nøgler Opal kamæleon.
Vivian måtte blive Opaldistributør for at få fingerne i et nøgle, jeg måtte hoste op med 15 $ (100 kr) hos en amerikansk e-garnpusher. Men det er pengene værd, det skal blive til et par strømper til ham, der pt vasker tøj, køber ind, gør rent, laver mad, slår græs og generelt forkæler mig :-)

Sorry for the delay, it's the season for research proposals. I have be writing scientific essays aka proposals for the last couple of weeks and it's not over yet. No time to spend money as I am working 14 hrs a day, 7 days a week (note added late, eBay is a dangerous place though). The only knitting, my poor overheated brain can manage is socks. The yarn is Lorna's laces, yummy yarn. At the lower right corner you can see a small part of a Opal, Cameleon to be converted to a pair for the b.f.

1 kommentar:

britt sagde ...

Kære Ulla,
Held og lykke med ansøgningerne - håber det lykkes for dig!
Kamæleon garnet ER fantastisk - SÅ flotte farver! Glæd dig!
KH Britt
- der også ææææælsker teal - modefarve eller ej. Men nu hvor det kan skaffes skal jeg da have et par klædningstykker mere i teal.