lørdag, september 03, 2005

Frustrationer

Tak til alle deltagerne i min lille undersøgelse. Det med fejlfri Marianne Isager opskrifter er en sjældenhed. Men heldigvis findes der en masse flinke og hjælpsomme webstrikkere. Det lader dog til, at de mest klassiske af hendes designs findes i en næsten fejlfri udgave i Strik a la Carte bortset altså fra sukke(r)trøjen... Hanne Falkenbergs kits er i samme prisklasse og virker betydeligt mere driftsikre. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at teste andre danske designere endnu. Nå men kort tid efter jeg skrev sidste indlæg, fandt jeg endnu en fejl. Derfor dette billed:

Det forreste nøgle er det jeg måtte trævle op, da jeg startede forfra pga en trykfejl på 3. pind... Nå men så er der noget at arbejde på i mini-ferien.

Det er Labor Day Weekend, sidste officielle sommerweekend, så jeg er offline de næste par dag.

Uups, vækkeuret ringer om 6 timer.

I found yet another error in the pattern and had to undo 20+ rows of knitting, but the friendly people in Webstrik, a Danish online knitting forum, helped me out.

1 kommentar:

britt sagde ...

Jeg kan anbefale Vivian Høxbro - hendes opskrifter er også meget gennemarbejdede.
Det er egentlig ret sjovt for efter al den snak om MI opskrifter og fejl får jeg helt lyst til at tage tyrene ved hornene og kaste mig over sukke(r)trøjen.....hmmmm...må se om det går over igen...
KH Britt