fredag, juli 01, 2005

Feriestatus

Lige et indlæg uden billeder, jeg har glemt USB kablet til digi-kameraet :-(
Jeg nyder det "kølige" danske sommervejr og de lyse nætter. På pindene sidder Peacock Shawl, det kunne have været stort. Men det er det ikke, for jeg har strikket på det i Schiphol efter 2 timers søvn, dum ide, meget dum ide! Symbolet for "Tag 2 m løst af, 1 ret, træk de to løse masker over" i Peacock er identisk med "1 m løs af, 2 m sammen, træk den løse maske over" i Charlotte, aaaarrrrrgggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fortæl mig endeligt, hvis de giver det samme resultat ;-)

Man skal så selvfølgelig ikke starte på ny kl 21.30 vel? Nå jeg er vist kommet på rette spor igen og er på 63. række. Maskeantallet passer endda.
Ellers er det blevet til en smule garnshopping hos MI og savlen foran Mermaid hos Ingers. Mermaid må vente, for der er IKKE plads i kufferten :-(

Min sommer-UFO er stadig UFO, men der er 9 timers bilkørsel til Holland, så der er håb forude.

3 kommentarer:

britt sagde ...

Hej Ulla,
Dejligt at høre fra dig. Du får da virkelig glæde af Peacock....var der ikke også noget med at feriestrikketøjet netop skulle være tyndt og svært, så det holdt længe?...nå, måske ikke så længe...*ggg*
KH Britt
PS - god fornøjelse på konferencen!

Mette sagde ...

....men den energi du lægger for døren med dobbelt arbejde, skal du nok få udryddet UFO'en! Ingen tvivl om det. Måske man selv skulle tage kampen op med Pisa...... Vi "ses" om nogle uger! Fortsat god tur. k.h. Mette

Tina R sagde ...

Det ville altså også være rart, om strikkesymboler var standardiserede. Surt at skulle lave en masse om....

Mange hilsner, Tina