lørdag, juni 04, 2005

Wiggle Worms Baby Set

Jeg måtte absolut købe dette mønster på et bedårende babysæt, da jeg så det på Maryland Sheep and Wool Festival.
Kort tid efter fandt jeg ud af, at 2 veninder og en kusine er gravide, alle med termin indenfor en måned sidst på året. Kærestens søster har set mønstre og kom med diskrete hentydninger til, at sådan et sæt godt kunne bruges, når nr 2 engang kommmer. Så mon ikke jeg får brugt mønstret mere end en gang ;-)

Selve huen strikkes i et stykke og er perlestrik med et snoet kabel i midten. Det pyntes med 2 gedigne frynser. Garnet er Lorna's Laces Sherperd Sport i farven Layette. Der går lige præcist 1 nøgle til futterne og huen... Så præcist, at de 2 frynser blev lavet samtidig fra hver sin ende af garnnøglet. Det allerbedste, det er et nøgle fra lageret :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da også utroligt sødt !! Hmmm - måske man sku' få en efternøler, så man kan få brugt af lageret :-)
God weekend fra
Susanne i Silkeborg

britt sagde ...

Nååå, sååå'n ska' den se ud. Jeg grublede noget over hvordan den fremviste strikkede klud et par posts nede skulle blive til en babyhue. Den er rigtig, rigtig sød!
Og perfekt at hue og futter passer præcist til 1 nøgle! Og så endda fra lageret ;-)
KH Britt
- der stadig funderer over det med bøgerne....