lørdag, juni 25, 2005

UFO-Along og Ferielukket

Nanna har taget et friskt initiativ, en sommer-UFO Along. Må jeg præsentere min UFO: Strikkede Shorts fra Lena Blidells strikketøj. Den matchende top blev færdig engang sidst i efteråret 2004, siden da har projektet svømmet rundt i kategorien "Fremtid" og garnet hengemt i garnkurven. Så nu skal det være!


I morgen tager jeg på 2 ugers Europa-turne, så her bliver lidt stille på bloggen.
Først en uges ferie i Danmark, dernæst 6 dages konference i Holland efterfulgt af en tøse-weekend i Amsterdam. Kæresten får sine forældre på besøg i 5 dage, så jeg har lidt ondt af ham.
Paniiiiiik, banken har spærret et af mit kreditkort pga et store datatyveri i USA, jeg ved bare ikke hvilket og jeg mangler stadig at vaske tøj, pakke, rydde op, lave de sidste modifikationer på en artikel, tjekke togplaner, finde læsestof... Så alt er som det plejer...

2 kommentarer:

britt sagde ...

Hej Ulla,
God tur til Europa!! Håber du får tid til påfuglesjalet - det glæder jeg mig til at se....
Mange hilsner,
Britt

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

hey ulla,
rigtig god tur over atlanten.......maaske du finder nogle spaendende garn butikker paa din tur!

kh malle