onsdag, juni 08, 2005

Great American Aran Afghan VI

Tju hej, så er der blevet et GAAA felt mere færdigt. Det er et af de nemme, designet af Ann Strong. Ellers bliver der ikke strikket så meget for tiden. Det eneste det er blevet til er en strikkeprøve på mit potentielt næste projekt. Mere herom senere. Arbejdet og vejret kræver sit. Jeg er klar til at sælge mit spektrometer på eBay for højste bud! Desuden er sommeren nået til Long Island, klokken er 20, det er 25 C og luftfugtigheden er for høj. Tænk dig så til temperaturen i et træhus uden aircondition. Jeg vil hjem til Danmark! Om sommeren er arbejde i et velafkølet laboratorium mere tillokkende end at slappe af i haven.



I have finished the 6th square for my GAAA. It is designed by Ann Strong and classified as one of the easy ones. It may take some time before I start the next one, it is too hot and humid for wool... at least for a Dane. Life is slow knitting and spinning wise, hopefully this will change soon.

1 kommentar:

britt sagde ...

Kære Ulla,
Godt at se dine GAAA's formere sig! (jeg lææææænges efter at strikke mine).
Og jeg forstår dig virkelig med lab kvalerne....og at det så alligevel er tillokkende køligt derinde...
KH Britt