onsdag, maj 18, 2005

Lul, lul...

Der er ingen kristne helligedage herover, så nogen imponerende produktion er det ikke blevet til. Til gengæld er det 15-20 gr C og solskin :-P Sidste uge var istedet helliget 2 arbejdsdage i NYC og 4 timer i et tog begge dage samt foredrag på en 2 dages konference (stress!). Rokken er vidunderlige at stresse af ved. Den sparsomme fritid har været delt mellem to projekter. En ribstrikket sommertop (WIP) og rokken. Strikketøjet var med til NYC, rokken måtte blive hjemme. Et eller andet siger mig, at en Ashford traditional under armen og Subway'en i myldretiden ikke er nogen sund kombination.

Det blev til ca. 150 g Romney/Finn uld, der har laaaaange fibre or er fra the Bellwether. Stadig ujævnt spundet, men der er da fremskridt at spore. Det skal bruges til et eller andet filtprojekt. Tid til CSI og strikketøjet.
The last two weeks production on the spinning wheel. Approx. 6 oz of Romney Finn from the Bellwether, I have made some progress compared to previous attempts. My other project is a summer vest, small needles and perfect for the commute on the LIRR to the City. GAAA is on the backburner.

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Hej Ulla. Den der ribstrikkede sommertop - har du en opskrift på den? Jeg skal selv i gang med én og selvom det nok skulle gå uden opskrift, vil jeg da lige høre dig..... Er dit garn dukket op? Jeg bliver jo helt urolig...... k.h. Mette

Britt sagde ...

Hej Ulla,
Jeg tror da at rok og fibre er stærkt vanedannende....nu også dig....Det ser spændende ud og dine indkøb i Maryland ser lækre ud (jeg synes faktisk du har været ret beskeden når du nu nærmest var i Mekka).
Mange hilsner,
Britt