lørdag, april 30, 2005

Great American Aran Afghan IV

Huset er rengjort, køleskabet er fyldt op, rugbrødsdejen hviler og klokken er kun 11.(Hvornår det sidst skete husker jeg ikke...). Regnen siler ned udenfor, så haven kan jeg ikke arbejde i. Derfor har jeg en hel weekend til at strikke, spinde og læse bøger i. I går blev fjerde felt i GAAA færdig, nu mangler jeg så bare 16 mere og en kant. Det er designet af Carol Adams. Modsat alle de andre felter, jeg har strikket, er det faktisk pænt på bagsiden.

I mit webshots album kan du se de færdige felter.

Ugens tilføjelser til lageret er Helen's Lace 50/50 blanding af uld og silke til sjaler. Den råhvide var et uimodståeligt tilbud på eBay og tiltænkt et sjal med et kompliceret mønster. Det andet er i farven River og specialbestilt hos Jimmy Beans i vinters. Garnets farvespil skal udnyttes i et sjal uden kompliceret mønster.

Lænestolen og strikkepindene kalder... God weekend.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Ulla.
Det ser rigtig lækkert ud med det garn- Lornas lace har jeg ofte i kikkerten. Jeg fik vist aldrig sagt tak for dit tilbud med charlottes websjal...jeg skal tænke over dét..lige nu har jeg vist rigeligt at se til:-)
Det ser også ud til at blive et dejligt tæppe du strikker-med tiden, for det er jo noget af et projekt.
Kh.
Marie-Louise

britt sagde ...

ÅÅhhh, Ulla - det trækker i mig, når jeg ser dine GAAA firkanter....det er så fedt et tæppe og sjovt at strikke. Jeg glæder mig til jeg atter tør fatte garnet!
Lækkert garn du har købt - det flerfarvede blå ser rigtigt spændende ud.
Mange hilsner,
Britt