onsdag, marts 09, 2005

Hotte Huer og Kolde Eksperimenter


Weekenden blev tilbragt i selskab med en 2-årig og hans forældre, så jeg tager en afslappet uge med eksperimenter fra 9 morgen til sen aften. De kræver konstant overvågning og ændringer af indstillinger hver 5-15 min. (Lidt lige som en 2-årig) I en kælder med larmende ventilation og instrumenter kan man jo ikke lave meget andet end at strikke i ventetiden, vel ;-) Det er foreløbigt blevet til en harmonikahue i Lang Tosca, desing Markno. Ellers er jeg igang med en baby-cardingan, der skal være færdig til påske. Så Charlotte og GAAA er på vågeblus. Hmm, ellers venter jeg (u)tålmodigt på garn til tulipansokkerne... Sidste onsdag var jeg til Long Island Knitting meetup, US version af et strik-in. Det var ganske hyggeligt. Adskillige medlemmer er også aktive i Long Island Spinning, et eller andet fortæller mig, at de damer nok skal blive et dyrt bekendtskab. Mere herom senere. Nå ja, den "gamle" sne smeltede igår og her til aften har vi så snestorm, igen!
Dagens nye læskedrik: Diet Vanilla Cherry Dr Pepper
Dagens nye forkortelse: FART = fiber acquisition road trip (tur til garn/uld messe).

Ingen kommentarer: