søndag, marts 13, 2005

Den spæde start på 2 projekter.

Jeg har vundet! I Webstrikkernes fødselsdagskonkurrence, så jeg venter spændt på, at Gruppemor Pias gave dukker op.

På billedet ses baby-Charlotte og hendes tre små venner, der bliver til et par Tulipansokkerne. Der skulle egt have været 5 venner, men de to er i restordre, øv. Men strømperne skal nu nok blive flotte alligevel.Garnet er købt i et sokke-paradis. Min erfaringer viser dog, at der ofte varer i restordre. Ser det ikke fristende ud?
I sidste uge fortalte bf, at vi skulle til Baby-Shower Påskedag og så kan det ellers være, at jeg fik startet på en babycardigan. På 3 mm pinde er det altså ikke noget hurtigt projekt, men jeg er over halvvejs. I eftermiddag tager vi ud til vingårdene på Nordgrenen af Long Island for at fylde vinlageret op. Skål!

Ingen kommentarer: