søndag, februar 27, 2005

Orden i Kaos

Jeg har været i oprydnings og madlavningshumør hele weekenden. Hele garnlageret er blevet sorteret, garnrester vejet og det hele katalogiseret i et regneark! Køkkenet duftede igår af hjemmebag og idag af suppe. Jeg er forelsket, i en OBH bagevægt!
Min nyindkøbte bagevægt kan vise både gram og ounce (1 oz = 28 g), har stegetermometer med Celcius og Fahrenheit. Den har gjort husmodertilværelsen herover såååå meget lettere. Min garnvinde og mit garnnøgleapparat kom med hjem fra Danmark. Opstillingen er den ultimative dovenskab, jeg kan sidde i lænestolen og skal kun op for at skifte til et nyt fed, og når der altså er problemer. :-)

OK, resten af billedet er ren kaos... Den æstetiske værdi af hjemmelavede garnnøgler er kraftigt forbedret, se selv:

Det er 3. felt i GAAA, designet af Janet Martin og er en fisk i et net. Garnet til Charlotte's web er nu også i fine nøgler, selvfølgelig er det mit eneste sæt 4 mm pinde, der er på billedet ovenfor, dooh!
Weekendens kæmpeoverraskelse var en check på godt 400 $ fra mobilosudbyderen, der returnede et oprettelsesdepositum for mobilos. Jeg har været herinde for at dagdrømme...

1 kommentar:

Mette sagde ...

Det kan man da kalde en magelig opstilling, Ulla! Med en fødselsdag om hjørnet håber jeg også at blive begavet med garnvinde/krydsnøgleapparat. Nøglerne bliver bare så lækre og indbydende.