søndag, februar 13, 2005

Næsten Færdig

Det måske sidste billed af Dacapo, der er færdigstrikket og varm fra sybordet.


Nu skal den lige vaskes, centrifugeres og lægges i facon. Den bliver håndvasket!, centrifugen i min vaskemaskine, bliver måske det "sorte får". Jeg er vældig tilfreds med det næsten færdige resultat. Hanne Falkenbergs design er nu enkelt, men flot og detaljerne er gennemtænkt/gennemarbejdede. (MI kunnne altså lærere noget af HF!). Min eneste klage er, at det er f.... kedeligt kun at strikke ret.

Garnet til næste store projekt er her:

Mine læsere kan så gætte på, hvad det skal blive til. Garnet var en julegave til mig selv og jeg glæder mig vildt til at gå igang. Men jeg skal lige have strikket den sidste 1/3 af en firkant i GAAA. Nej, jeg har ikke glemt Valentine Sokkerne, garn og pinde komme med i håndbagagen.
Sidste nyt: Dacapo ligger nu og tørrer mellem to håndklæder.

5 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hvor er din trøje blevet flot! Den kan du være rigtig stolt af!

Kat(e), sjæl og sjaler sagde ...

Hello from Denmark.
Jeg gætter på at dit næste projekt er Chalotte Web-sjal - det er flotte farver du har valgt.

KH Kate i Kalvehave

Julie sagde ...

Jeg giver Kate ret: Koigu garn til Charlotte's Web Shawl - hvor er du heldig!

KH Julie

Nanna sagde ...

Hvor er den blever flot :-). Og så god fornøjelse med Charlottes websjal, for jeg giver de andre ret, det må være det du skal i gang med.

strikke_jane sagde ...

Dacapo er blevet superflot. Gi'r dig ret. HF laver nogle fede modeller, men det er altså ret trivielt at strikke ret, ret, ret, ret og atter ret *G* Af selvsamme årsag ligger min Lastrada også og keder sig i strikkekurven ind imellem.