onsdag, februar 09, 2005

Livstegn fra Dacapo

Trods mordtrusler og bortvisning overlevede dacapo. Jeg er ikke typen, der giver op så let. Nå men det var en helt almindelig fejl 40(cm fra opskriften) sent på aftenen. Når mønstret er så simpelt, tjekker man jo ikke igen førend, man er færdig *ROFL*
Det går nu rask hen over prærien. På tre dage blev det andet forstykke strikket, og så havde jeg mod nok til at trævle det første op.


Lørdag var jeg en tur i NYC for at hente et bundt reservegarn til næste projekt, mere herom senere. Vel, vi var i byen med et par venner. Cocktails, skaldyr, hvidvin, god musik i godt selskab er nu skønt. Det hele afsluttet med seneste nummer af Vogue Knitting og en lur i toget hjem.
Det var gået totalt hen over mit hoved, at det var "tax free" shopping uge dvs 8-10% rabat på bl.a. tøj. Til min overraskelse dækkede det også garn, så der stod jeg i garnmekka MED påhæng, så der kunne ikke smugles noget hjem :-( Tænk, hvis man haved momsfri uge i Danmark 2 gange om året... Nu vil jeg igang med at planlægge min Danmarkstur!

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Respekt, Ulla - såd'n ska' det være! I sådanne situationer må vi på hesten igen. Lyder tiltalende med momsfri perioder...... Go' strikning. k.g. erleperle-Mette

Nanna sagde ...

Godt at høre Dacapo overlevede ;-)