torsdag, februar 17, 2005

Dacapo og GAAA

I skulle ikke snydes for et billede af Dacapo med model. Billedet er taget mandag morgen før kl 9, så I får kun bagsiden af se. Det er det eneste tidspunkt i hverdagene, hvor jeg er hjemme og det er lyst.... Dacapo er blevet superblød og lækker efter vask, den skal nok blive flittigt brugt.


Næste færdigstrikkede felt i GAAA, der er designet af Julie Levy, ses nedenfor. Det var ganske morsomt at strikke især boblerne :-) og forhindrede, at dacapo blev en permanent ufo. Jep, Jane, jeg er ganske enig.


I har ganske ret, mit næste projekt bliver Charlotte's Web, men jeg starter først, når jeg er kommet tilbage fra mit Danmarkstur. I morgen starter 7 dages ferie i håndbagagen komme Valentine strømperne, der strikkes i Lorna's Laces Sheperd Sock, farve layette og en geokemibog. Der er dog masser af plads til garnindkøb i kufferten.
Mht Valentine's day, så fejrede vi den dagen derpå med take-out fra yndlingsrestauranten, der havde været totalt overbooket, trods 30 ekstra borde på Valentine's dag!

4 kommentarer:

Fru Schwartz sagde ...

Hvor er den fed Ulla:-) (Er farverne som på det her billede, eller lysere - som på "undervejs-billederne"?)

Får jeg den at se på Lørdag??

Glæder mig til at møde dig:-)
Kærligst, Helle

strikkeforsker sagde ...

Taaak :-)
Billedet er taget i skygge, så farveren er mere som på undervejs billederne (Det var FOR tidligt på dagen) . Vel, dacapo er i kufferten... Jeg glæder mig også, Ulla

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

hej ulla!
hvor er din dacapo bare blevet flot.....smukke farver og en god facon.
god tur til dk......og nyd dit ophold i det danske kongerige.
jeg har forøvrigt aldrig bestilt garn ved discount yarns før.....og ved godt, at der er lang leveringstid på lornas laces....men jeg sparer altså $7 pr. fed ved at handle hos dem...så det er jo også værd at tage med.
kh malle

Patricia sagde ...

Beautiful jacket. I am knitting DaCapo as well. I just think it slow going.