fredag, januar 21, 2005

Vintervejr

Udenfor er der det skønneste og smukkeste vintervejr, 5-10 graders frost og snedækket, mit yndlingsvejr. Der er chance/risiko for snestorm i weekenden. Desværre arbejder jeg fra 8.30 til 21 hver aften kun afbrudt af enkelte pauser. Alt hvad det bliver til er et par pinde på dacapo og et afsnit CSI eller Law & Order (igår blev den nye kvindelig DA introduceret) inden sengetid. Dacapos andet ærme er snart færdigt. På onsdag rejser jeg til Texas for bl.a. at holde foredrag, derfor travlheden (læs panik), så fredag eftermiddag starter en helt og aldeles arbejdsfri og strikkefyldt weekend.

Webstrikkernes har en sokkeklub igang, med det nuværende medlemstal nærmere det sig mere en sokkebevægelse. Jeg overvejer at melde mig til og at starte en hektisk/panisk slutspurt næste fredag. Deadline for januarsokkerne er d. 31. januar ved midnat, er det dansk eller US tid????

Servicemeddelelse:
Rettelser til Last Minute Knitted Gifts af Joelle Hoverson kan findes her og der er rigtig mange.

Ingen kommentarer: